سلام بچه ها از این جهت که خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا اومدم بگم که مت زندم و از این حرفا
آره دیگه همین
( یعنی خوشم اومد نبودم یه نفر نگفت این بدبخت زندس مردهس 😔(لوس هم خودتونید ) 🎀)
#رئیسیِعزیز
..
والااااا ما جرعت داشتیم بگیم 🗿💔
همیشه قویترین آدم اون کسی نیست که بیشتر داد میزنه...
گاهی قویترین آدم...
اونیه که میتونه خشم خودش رو کنترل کنه...
از این قسمت خیلی خوشم اومددد
#دخترقمی
..
اوممم :)))
https://eitaa.com/Mahe_Penhan313/7742
واقعااایییی ؟؟؟
..
فععععک نکنم
زمانی حرام میشه که با توجه به معنای اون استفاده کنی
https://eitaa.com/dakedel/8684
آخه منم منظورم همونه .
اگه قصدمون اون باشه حرامه !
وگرنه خب اینجوری نه تنها از اینا بلکه از خیلی چیزهای ریز و درشت دیگه محروم میشیم .
کسی هم ك با این نیت اونا رو ساخته کار حرام کرده دیگه ، ما ك با این نیت نمیفرستیم !
[بهخداخیلیآشناییکیایشومااا؟]
#آقایرئیسی:)
..
دقیقااا
https://eitaa.com/dakedel/8688
اون تایمی که میدیدم دقت نکردم کجا پخش میشه ببینن؟
..
۸ آی فیلممم😂
https://eitaa.com/seyedebram/12419
پ ن پ یعنی چی؟
..
نمیدونمممم😭 برای دلیل آوردن و بیان منظور و پاورقی بیان می کنند
نه ولی یکی از اقوام مون اونجا هستن سال پیش از ایشون تعریف کردن منم باهاشون آشنا شدم خلاصه شهید سجاد زارع مقدم حاجتمو داد ن و من دوست داشتم عکسشونو داشته باشم🥲
(اینهمه ایموجی رو گذاشتم ببینید رد نشید 🙃)
...
چقدر عالی :))))))
اخه سفارش هارو فقط چشم میزارم😭