eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8818 چه اسمی بزارم شوما بگید .. هر اسمی دوست داریی
واهاییییییییی مث همیشه خودت، قلمت، کارات، اطلاعات، ایده هات عالییییییییی اننننننن اصن من ذووووخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخنخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ🥺😭💘🤏🏼🎀🩷💗💞💝💖💕💓❤️‍🩹🫀 ایشالا اون دنیا سوسک بره تو پاچه یزید و معاویه😔👈🏼👉🏼 سادات .. ای خداااااح من مردم از ذووووووق😭
واعو... مثل همیشه گلللللل کاشتی حدیثه خااتوننننن🥲🫀 .. فداااااااااای شماااااا :)
خیلی خوب بود قشنگم! از هر انگشتت یک هنر میباره نویسنده ادیتور و .. ... وایییییی نفرماییددددد من اینقدرا هم خوب نیستم ها😭🫀
https://eitaa.com/seyedebram/12565 اونجا که گفت امام زمان هم همینقدر غریبه :) .. +++++++ :)
حدیثه کومک یکی از دوستام یه مدت با یه پسر مذهبی آشنا شده بود مجازی صحبت میکردن ولی سن دوستم کمه ۱۵ سالشه بعد تازه یه اتفاق هابی افتاده بود که خانواده فهمیدن اینو دعوا کردن بعد ول کرد پسره رو الان دوباره حرف میزنن تازه فهمیدم چجوری بهش بگم منصرف بشه ؟ .. یاخدااا🗿 خب نگاه کن باید خیلی چیزا رو بدونم تا بتونم کمک کنم .. پسره چجور آدمیه ؟؟
https://eitaa.com/dakedel/8827 چیز زیادی نمیدونم فقط میدونم مذهبیه دوست منم مذهبیه .. .. اهاا خب گره تو کار چجوری بوده؟ یعنی داشته پنهون می‌کرده درسته؟
https://eitaa.com/dakedel/8828 یعنی چییییی من واقعا نگرانشم خدا :) راستی حدیثه غیبت نشه یهو ؟ من فقط میخواستم ازت کمک بگیرم .. من درخدمتم ‌..
https://eitaa.com/dakedel/8829 ببین در حد چت کردن بوده یا به هم زنگ میزدن اون موقع که گفت دیگه حرف نمی‌زنم خیلی خوشحال شدم کلی بهش انگیزه دادم ولی دیشب که دوباره فهمیدم باهاش حرف میزنند پوکیدم .. واقعا نمیدونم چه راهکاری بدم .. آگاهش کن به هر روشی ...
https://eitaa.com/dakedel/8830 به نظرت چی بگم بهش چجوری بگم منصرف بشه ؟ اصلا میشه ؟ .. اوم شدنیه .. بستگی به حد ایمان و عقایدش داره ..
ممنون :) فقط یه چیزی من الان به تو گفتم غیبت میشه ؟ هدف غیبت نداشتم .. .. نه عزیزدلم ! وقتی اون فرد رو بشناسم غیبت حساب میشه!