https://eitaa.com/dakedel/9163
زیاد
حتی خوابشو دیدم واقعاً اگه دوستی بشیم تلاشمو میکنم صدمو بذار براش ( البته دوستی یک رابطه دو نفره هست که هر دو طرف باید به هم احترام بگذارند )
..
احسنت...
خب حالا چیشد که فکر کردی اشتباهه؟
https://eitaa.com/dakedel/9165
من نگفتم اشتباه هست پرسیدم ببینم نظر تو چیه
و یک مشکل هم دارم این که نمیتونم خودمو نشون بدم بهش یا به قول معروف تأثیر بذارم روش که به سمتم بیاد
..
میدونم ...
خب نظر من در برخورد با این موضوع
اینه که شما ببین اصن فرد ، واقعا درسته!
یعنی آدم درستی هست برای هزینه کردن عمر و دل و احساس براش .. یا نه!
اگه تایید این رو گرفتی
همه جوره براش تلاش کن!
و مطمئن باش اگر راه درستی باشه .. خدا جلوپات سنگ نمیندازه ..
https://eitaa.com/dakedel/9168
ممنون کمکم کردی
همه چی دست اون بالایی هست ما وسیله هستیم
..
الحمدلله الحمدلله:)
میشه اهنگ های مذهبی چاووشی رو اسمشو بفرستی یا خودشو بگی؟
پیدا نمیکنم تو آلبوم هاش
..
من اصن خودم ندارم😂
همین دو جنگ پیش ازش گرفتم ..
خیلی علاقه دارم به سبکش ،
اما شاید باورتون نشه .. که هنوز فرصت نکردم برم سراغش🙂😂
رخت عزا
چی میشد مگه؟
غریب مادر
راه کربلا
امام رضا
ظهر عطش
غدیر خون
سلام آقا
تنهاترین
دل خون
علـی
او
طاق ثریا
شدت میدان
حسین و عباس
مدیونید فکر کنید خیلی چاووشی گوش میدما🗿🔪
#ریحانه سادات
..
دستت طلا
اهم .
خو من خواستم یه اعلام حضور کنم زندهعم !
مدینه تا نیزه هم فوقالعاده عالی بود ، خسته نباشی گلدختر :)
اجرت با ارباب .. ❤️🩹
#داداشآرمان
..
قربووووووووووووونت برم :)
چرا اینجوری؟