دال .
امشب اومدیم موکبی ک حدودا ۱۰روز پیش اومده بودیم . به صورت ناباورانهای جمعیت کمتر شده [ خیلی هم کم
دقیقا همین امشب ک اومدم این موکبه زدیمممم
زدیمممم
زدیمممم😭✨
دال .
بشخصه دلم واسه [ بزنکهخوبمیزنی ] تنگ شده (((:
حاج مهدی رسولینماهنگ بزن که خوب میزنی (1).mp3
زمان:
حجم:
13.1M
سید مجید تو کانال عضوی ؟ ((((:
- مهدیرسولیِ خونتون کم نشده کههه
دال .
فامیلامون رفتن 😔😣
آخرین عکسی ک قبل از رفتنشون گرفتیم 😂
چون لبخندِ خالهخانومممم خیلی جالبانگیز نبود 🤡 ..
اینجا خیلی قشنگ بوددد (:
رفتیم برعلیه اسرائیل و آمریکا شکایت کردیم 🥲 !
اون شعرهایی ک نوشتن ، شعرهاییعه ک سردرِ سازمان ملل زدن ((:
-دانشگاه فردوسی | ۱۷ ِخرداد .