همهمون معترضیما ..
همهمون دلمون میخواد انتقام خون آقا جور ِدیگهای گرفته بشه !
اما ، لطفا مراقب حرفامون باشیم .
فحاشی ب مقاماتِ دولتی ، باعث آشوب ِداخلی میشه .
بین اینهمه بدبختی ، هیچکس حوصله نداره باز اتفاقای ۱۸ و ۱۹ دی بیفته .
جوونا رو بندازن ب جون هم ، بکشنشون ، آخرم بیان بهشون بگن تلفات جنگی !
اون وقت تو کشورِ خودمون تفرقهاندازی میشه (:
دال .
دل دل مکن دلا ، دو دلم یک دلم نما ؛ این دل دلی به دلبر دیگر نداده است !(:
من حسودم ؟ نه به ولله فقط دوست ندارم ،
سر بر تن هر کس که تو را خواست بماند .
دال .
اگر قرار بود دنیا ، به کسی وفا کند... حسینبنعلی ؛ به مراتب از همه بالاتر بود🚶🏼♀ :)
اگر قرار بود دنیا ،
به کسی وفا کند...
حسینبنعلی ؛
به مراتب از همه
بالاتر بود🚶🏼♀ :)