دال .
دل دل مکن دلا ، دو دلم یک دلم نما ؛ این دل دلی به دلبر دیگر نداده است !(:
من حسودم ؟ نه به ولله فقط دوست ندارم ،
سر بر تن هر کس که تو را خواست بماند .
دال .
اگر قرار بود دنیا ، به کسی وفا کند... حسینبنعلی ؛ به مراتب از همه بالاتر بود🚶🏼♀ :)
اگر قرار بود دنیا ،
به کسی وفا کند...
حسینبنعلی ؛
به مراتب از همه
بالاتر بود🚶🏼♀ :)
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفت و غزلم چشم به راهش نگران شد ؛
دلشورهٔ ما بود ، دلآرام جهان شد ..💔
والا منم نمیدونم قضیه چیه .
اینا بالاسرِ جاویدنامهاشونم با لباس سفید میرقصیدن .
واسه ماعم عجیبه والا ..