دال .
میدونید چیه ؟ برام مهم نیست توافق میشه یا نمیشه چه کسی داره توافق میکنه ولی خاک بر سرتون اگر برخ
بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.
- برشی از متن بیانیهی حضرت آقا .
اینکه اول نظرت مخالف باشه ولی فقط بخوای اجازهبدی ، ...
چیه ؟ نمیدونم ، واقعا نمیدونم ...
هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
قشنگی پیام امشب آقا به این بود که خودشون و مردم رو «ما» خطاب کردن :)))
دال .
مادرمگفتحسینتکهکلامتباشد .. هروقتشدیمسترخششیرمحلالتباشد ( :
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادیتِ دیگهم ، ابنبار محرمی ❤️🩹(:
ایران به محرم رسید ! ..
#ادیتِدلی🖤 *
دال .
دیگه همه دارن ایگنورم میکنن . ریحانه ، حلما ... همه ... (((:
حتی ی لحظه عمه لیلام هم ایگنورم کرد وای 😭😭😭
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علیالاصول مسیر حسین و شمر جداست ،
که شمر بندهی شیطان ، حسین عبد خداست ( :
- دیشب چقدر تو هیئت با این مداحی حااال کردمم 🥲 >>