2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیشب ،
برای دومین بار رفتم سر ِمزار شهید سپهرمحمدی 🖤 (( :
و همزمان با هیئت ِحاجمهدی هم بود .
دعاگوی همگی ..
شماهم منو فراموش نکنید .
دال .
ریحانه رو هم دیدم ، عکس نگرفتیم 🥲 ..
دیشب همه بچهارو پس از مدتتتها دیدمم 😭✨ >>>
دال .
والا منم میرفتم با ریحانه پیتزا میخوردم و چلچراغ عباسی میرفتم و با سامیه فوتبال میدیدم حوصله حلما رو
ب حلما گفتم حوصله ندارم .
واکنشش :