دال .
والا منم میرفتم با ریحانه پیتزا میخوردم و چلچراغ عباسی میرفتم و با سامیه فوتبال میدیدم حوصله حلما رو
ب حلما گفتم حوصله ندارم .
واکنشش :
ما در اینجا چیزی جز زیبایی نمیبینیم ((((: