دال .
والا منم میرفتم با ریحانه پیتزا میخوردم و چلچراغ عباسی میرفتم و با سامیه فوتبال میدیدم حوصله حلما رو
ب حلما گفتم حوصله ندارم .
واکنشش :
ما در اینجا چیزی جز زیبایی نمیبینیم ((((:
همین الان
درواقع ۱۲ شب
۳ تا دختر
تو کوچه پس کوچه های خلوت و تیرهی زنجان گم شدیمم ((((( :