دال .
دیشب ، بالاااخره رفتم هئیت حاجمهدی 😭❤️🩹 >>> ( : #Friend ✨ .
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتم مامان ، من اولین باره میخوام بر سر مزار شهدای ِجدید ، برم گل بخرم ؟ ..
رفتمُ ی دسته گل خریدم ( :
چیدم رو مزار شهدای گردان ، عموی شهیدم ، شهدای جنگرمضان .
شاید ب هرکی ی شاخهگل رسیده باشه ، ولی خیلی دلی بود ، خیلی (((( :
#ادیتِدلی .
* لینک نداره ، کپی اگر کردید به نامخودتون نزنید لطفا .