بسم الله..
و قبر بطوس یا لها من مصیبة
توقد فی الاحشاء بالحرقات
الی الحشر حتی یبعث الله قائما
یفرج عنا الهم و الکربات...
وقبری در طوس که وا مصیبتا از عم واندوهش که تا به روز قیامت آتش به جان زده است.
تا آن گاه که خداوند قائمی برانگیزد و درد و رنج ما را تسلی بخشد..
این دو بیت را👆 امام الرئوف در میان قصیده ای که دعبل خزاعی سرود، قرار دادند...
@dalfaa
یک مبارز وقتی نور خدا در او ساکن میشود، شهید میشود !..>>🌱
@dalfaa
چه شب ها و روزهای تلخی را در عمر خود دیدیم...
ما و تحمل این همه داغ..
این همه جان سختی را اصلا به خود نمیدیدیم..
#شهید_مظلوم
#قدر_ندانستیم..
@dalfaa
🕊تلنگـری از آسـیّد مرتضی آوینی
نمیتوان
یالَیتنی کنت مَعَکُم خواند
و در خانه ماند
و خود را دیندار دانست!
حی علی الخیابان..
ياحسين..
شب جمعه ست ...
هوايت نكنم، مي ميرم ...
رحمت به آن کسی که به من یاد داد و گفت:
وا کن دو لب به نام جنون و بگو «ياحسین»
نثار حضرت سيدالشهداء سلام الله علیه
و
اقاي شهيدمان صلوات...