eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
479 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
امام سجاد علیه السلام می فرمایند: 🔷أَغْرِسْ فِي أَفْئِدَتِنَا أَشْجَارَ مَحَبَّتِكَ؛ 💢خدایا در سرزمين دلهاى ما درختان را بكار 🔴 دوست باش! 🔶توی باغ هر چیز را می شود کاشت ولی هرچیزی رانباید کاشت چیزی راباید کاشت که داشته باشد و باشد. دل مثل باغ است توی باغ دلت هم هرچیزی نکار صفا و صمیمیت و یکدلی بکار نه و و . همان که حافظ می گفت: درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آردنهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد. 📙 سی‌تدبر،سی‌تلنگر،محمدرضا رنجبر
⭕️ کاسه داغ‌تر از آش! 🔹لیبرالهای ریش‌دار و بی‌ریش داخلی از آمریکا - مهد نئولیبرالیسم - هم جلو زده‌اند. 🔹 ایران رکوردار روند #خصوصی_سازی آموزش و پرورش در جهان! 📌 آمار بانک جهانی از درصد دانش آموزان دوره متوسطه در مدارس #غیرانتفاعی در کشورهای ایران،‌ آمریکا، نروژ و ژاپن در کنار میانگین جهانی، طی سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۷ #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🔥چوب #آزادی👆👆👆 ⚠️#اصلاح_طلبان همیشه با روانشناسی فکر مردم و ایجاد جنگ روانی به وسیله ی اتاق های فکرشان، بیشترین بهره برداری سیاسی را از آب گل آلود میکنند.. 🔻آن ها میدانند، کلمه #آزادی در ایران چندین میلیون رای دارد و همیشه در همه ی انتخابات ها با این کلمه #بازی میکنند و رای می آورند.. #بازی_با_کلمه_آزادی #فریب_مردم #گشت_ارشاد #فروختن_اقتصاد_به_آزادی #آزادی_یا_بی_بندوباری #تکنیک_های_انتخاباتی_اصلاحات #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
#ریزش‌هاورویش‌ها (12) ♨️"چرایی ریزش ها(قسمت هشتم) 8⃣ #اشرافي‌گري(حب دنيا) ♨️👈 گرايش به زرق و برق
(13) ♨️"چرایی ریزش‌ها"(قسمت نهم) 9⃣ : 👈 از انقلاب‌اسلامي آرماني و غير عملي داشتند و مدينه فاضله‌اي را در ذهن خود ترسيم كرده بودند كه در بستر زمان به تحقق آن نرسيدند. بنابراين با و ناكارآمدي و احساس بيهودگي و اتهام شعارزدگي مواجه شدند و كم‌كم از انقلاب فاصله گرفتند و مسير آن را «نشد» توصيف كردند. ♨️👈حضرت امام(ره) نگران اين موضوع بودند و بارها به از اين منظر هشدار داده و فرموده بودند:🔻 ♨️👈«تحليل اين مطلب كه جمهوری‌اسلامي ايران چيزي به دست نياورده يا ناموفق است، آيا جز به سستي نظام و سلب اعتماد مردم منجر نمي‌شود؟ تأخير در رسيدن به همه اهداف دليل نمي‌شود كه ما از خود عدول كنيم.
(14) ♨️ # چرایی ریزش ها(قسمت دهم) 0⃣1⃣ : ♨️👈برخی از نخبگان صدر انقلاب، پس از آرامش کشور به تدریس در سطوح عالی علوم انسانی در داخل و خارج کشور پرداختند و با روش و نظریه‌های علوم انسانی آشنا شدند و لاجرم این روش‌‌ها مبنای آنان هم قرار گرفت ♨️👈 . در این نظریه – روش‌‌ها معرفت به صورت و سیال و تعریف می‌شود، اما ، است. بنابراین با نظریات مذکور و با نگاه به نقد روی آوردند و در این جدال ، خود نیز از عقب نشینی کردند و مفاهیمی مانند یا را مفهوم‌سازی کردند و اسلام را فاقد صلاحیت برای دانستند و کم کم اصل روش و عمل انقلابی را و اشتباه دانستند و به انزوا، تقابل یا هجرت روی آوردند. تطور گفتمانی این جماعت از درس‌آموز‌‌ترین و درس‌های انقلاب‌اسلامی است که تبلور عینی آن را می‌توان در (آقای‌خاتمی) یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گفتم ای دل، نروی؟ خار شوی، زار شوی نپَری جلد شوی، بی پر و بی بال شوی؟ نکُنَد دل نکَنی، دل بکَنَد، بهرِ تو دِل دِل نَکُنَد؟ برود در بر یار دگری صبح که بیدار شوی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨امیرالمؤمنین عليه السلام: همنشينى با نيكان، نيكى مى آورد، مثل باد كه چون بر بوى خوش بگذرد، با خود، بوى خوش مى آورد. صُحبَةُ الأَخيارِ تَكسِبُ الخَيرَ كَالرّيحِ إذا مَرَّت بِالطّيبِ حَمَلَت طيبا #صبح_بخیر🌸🌿
. 🌸 درس هشتُم:📌 ☘ دوری از گناه🍀 (بخش اول) --------- 🔹« بدانید که گناهان، اَسبان چموشى هستند که گناهکاران بر آنها نشسته و لِگامهایشان رها شده است، پس سوارانِشان را در آتش می افکنند. کسى که با گناه به پیروزى دست یابد، پیروز نیست و کسى که با توسّل به بدى چیره گردد، در حقیقت شکست خورده است. گناهانِ اندک را خُرد مشمارید؛ زیرا گناهِ کوچک اَنباشته شده و به گناهِ بزرگ تبدیل میگردد.»🔹 📚 میزان الحِکْمه، ح6744 ،6761 ، 6800
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
#ریزش‌هاورویش‌ها (14) ♨️ # چرایی ریزش ها(قسمت دهم) 0⃣1⃣ #چرخش‌معرفتی: ♨️👈برخی از نخبگان صدر انقلا
(16) ♨️ (قسمت دوازدهم) 2⃣1⃣باور به از : عدم جامع‌نگری نسبت به اهداف انقلاب اسلامی باعث گردید انقلابیون به صورت کاریکاتوری از ابعاد یا بخش‌‌‌ها را برجسته بخواهند و موانع تحقق آن را نبینند. هدف انقلاب را دموکراسی و آزادی دانستند، حکومتی‌اسلامی به جای جمهوری‌اسلامی مدنظرشان بود، روشنفکران مبارزه با استکبار را از اهداف پسینی انقلاب می‌دانند، حضور منطقه‌ای ایران را بی‌ربط با انقلاب می‌دانند، کارکرد‌های ولایت فقیه در قانون اساسی را جزو شعار‌‌ها اولیه انقلاب نمی‌دانند و نقش روحانیت را قابل حذف می‌پسندند و... فقر موجود در برخی طبقات اجتماعي را سند انحراف انقلاب تفسیر كند. اسلامیت نظام را تقابل با مردم و انتخابات قلمداد مي‌نماید و به چالش و کشمکش و رویارویی یا انزوا رو می آورد. سر جمع اين نگرش‌ها نشان مي‌دهد كه تصورات و سلایق فردي از اول جايگزين چيستي و ماهيت انقلاب‌اسلامي قرار گرفته است و در بستر زمان به ناسازگاري تبديل شده است. درمان این موضوع رجوع جامع و غیر گزینشی به اندیشه و اهداف امام است.
(16) ♨️ (قسمت سیزدهم) 3⃣1⃣- نداشتن از و مسیر انقلاب اسلامی: مسیر انقلاب‌اسلامی با بسیار پیچیده، گوناگون و مبارزه همه‌جانبه دشمنان و بعضاً ضعف مدیریتی و اعتقادی درونی مواجه است. مقایسه ایران با برخی کشور‌‌ها، بدون توجه به متغیرهای مزاحم یا حتی مقایسه و شاخص‌آوری از دوران پهلوی برخی را منفعل می‌کند و به نمی‌توانند پاسخ بدهند. برخی اجرای عدالت را درست نمی‌فهمند، فقط می‌دانند که آنچه مراد بود محقق نشده است و کمتر به می‌پردازند، به طور مثال بدحجابی و ابعاد آن و نیمه پر لیوان انقلاب در رشد فرهنگی جوانان را نمی‌توانند باهم ببینند. مصلحت‌‌ها و ملاحظات نظام در برخورد با پدیده‌ها، ملاحظات حقوقی عرف بین‌الملل که بعضاً تحمیل می‌شود یا ورود ایران به برخی مسائل برون‌مرزی را نمی‌توانند تحلیل کنند. اجتماعی یا حتی برایشان قابل هضم نیست و راه‌حل مشخصی هم ندارند. نهایتاً به انزوا یا پرخاشگری روی می‌آورند. ♨️👈👈👈مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه 26/9/1378 بخشی از ریزش را که ناشی از است اینگونه نقل می‌کنند: «من اصلاً نمی‌خواهم غصه‌‌ها و غم‌‌ها را مطرح بکنم. بحمدالله غمگسار داریم. خدای متعال و اولیای او، بهترین غمگسارند. در همه مراحل زندگی این طور بوده است، امروز هم همان طور است. اما اگر من فقط بخواهم یک اشاره بکنم، غم بزرگ این است که همان طور که قبلاً اشاره کردم بعضی عناصری که هیچ سودی در سلطه امریکا بر این کشور ندارند، از روی غفلت و اشتباه و ضعف‌‌‌ها و عقده‌ها، برای سلطه امریکا در این کشور تلاش می‌کنند. ! البته اشخاص مختلف هستند. عقده‌ای دارند، کینه‌ای دارند، گلایه‌ای از کسی دارند برای خاطر دستمالی، قیصریه را آتش می‌زنند برای خاطر یک دشمنی و یک کینه شخصی و یک محرومیت از فلان مسئولیت که مایل بوده به او بدهند و مثلاً نشده، برای یک اشتباه در فهم، می‌بینند که حرفی می‌زنند، اقدامی می‌کنند، موضعی می‌گیرند و کاری می‌کنند که به ضرر تمام می‌شود و در خدمت دشمن قرار می‌گیرد.
🌹یکسال از شهادت محمدحسین حدادیان و چند تن از ماموران پلیس به دست #دراویش_داعشی گذشت؛ وقتی در سالگرد حادثه گلستان هفتم، رسانه‌ها چندان به آن نمی‌پردازند، باید هم شاهد بازگشاییِ دوباره‌ی خانقاه‌های این جماعتِ فتنه‌گر (به نام حسینیه!) و احیاناً تحریف تاریخ و عوض شدنِ جای "جلاد" و "شهید" در آینده باشیم !! #از_ماست_که_بر_ماست #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت. .
🔏🔑🔏🔑🔏🔑 🔑🔏🔑🔏 🔏🔑 🗿 ضرب المثل های ایرانی در آیات 🗝🗝🗝 چو ایزد ببندد ز حکمت دری به رحمت گشاید در دیگری مَا نَنسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِّنْهَا أَوْمِثْلِهَا بقره/ ۱۰۶ 🔏🔑
👇 👇 💠مهم ترین اثر یاد ، اجرای عدل و برپاداری قسط فردی و اجتماعی است 📙 از این رو امیرمؤمنان (علیه السلام) فرمود: كسی كه به یاد سفر آخرت باشد خود را آماده محاسبه آن روز خواهد كرد. نیز فرمود: به یاد گورت باش؛ 📙زیرا از آنجا به طرف معاد مرور می كنی و برای اصلاح جامعه اسلامی به مالك اشتر فرمود: هرگز بر خویشتن تسلّط نمی یابی و از خشم نمی رهی تا اندیشه هایت را بسیار به یاد بازگشت به سوی پروردگارت نگردانی. لذا مهم ترین اثر فراموشی معاد نیز تبهكاری و ستمگری فردی و اجتماعی است. 📙یاد قیامت یكی از عوامل مؤثر در وارستگی انسان است؛ كسی كه معاد را فراموش نكند پارسا خواهد بود؛ زیرا همهٴ اعمال و رفتارش را تحت مراقبت ویژه قرار می دهد و سعی و تلاش همه جانبه دارد تا آنها را بر خشنودی خداوند استوار ساخته، در مدار شهوات، آرزوهای باطل و هوسهای شیطانی نگردد. 📙 امیرالمؤمنین (علیه السلام) به این نكته زیبا توجّه داده و فرموده است: هراسناك ترین چیزی كه می ترسم دامنگیر شما گردد دو چیز است: پیروی از هوای نفس و آرزوی دراز؛ 📙اما زیان پیروی از هوای نفس آن است كه راه حق و حقیقت را می بندد و اما زیان آرزوی طولانی آن است كه سبب فراموشی آخرت خواهد شد، پس انسان اگر از قید و بند هوا بگریزد، قهراً برنامه های اخروی را با كمك عقل تنظیم می كند. 🏷تفسیر موضوعی قرآن کریم، جلد 4 (معاد در قرآن)
طرح براندازی نرم نظام به دست «شیعه‌های لندنی» 1⃣👈«جفری هالورسون» نظریه پرداز و پروفسور دانشگاه آریزونای امریکا، پس از فتنه 88 با انتشار مقاله ای (که در سایت مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه آریزونا منتشر شد) تصریح نمود که دیگر راهکارهای نظامی برای مقابله با حکومت ایران چندان کارآیی نداشته و جبهه غرب و استکبار باید تغییر تاکتیک داده و «براندازی نرم» را در دستور کار خویش قرار دهد. ♨️♨️♨️♨️♨️ 2⃣👈هالورسون در این مقاله، استراتژی پیشنهادی خود را اینگونه مطرح می کند که ما برای موفقیت در مقابل نظام و حکومت ایران، باید از ماجرای کربلا به نفع خویش بهره برداری کنیم؛ بدین صورت که از تمام امکانات خویش برای «یزید» معرفی کردن «حکومت ایران» استفاده نماییم. اما نکتۀ جالب توجه در اینجاست که او «جریان شیرازی ها» را بعنوان بهترین کاراکتر برای ایفا نمودن نقش طرفداران امام حسین و مقابله با یزید ساختگی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی می کند!
3⃣👈این نظریه پرداز، برای اثبات مناسب بودن این نقش برای جریان شیرازی ها، دلایل متعددی عنوان می کند؛ از جمله: سید بودن رهبر این جریان، اهل کربلا بودن اکثر طرفداران این طیف، منتقد بودن آنها نسبت به نظام ایران، منتسب دانستن رهبر این جریان به عنوان «امام شیرازی» و اینکه شایعۀ کشته شدن او به وسیله سم و به دست حکومت ایران، بهترین دستاویزی است که ایفای نقش لشکر اولیاء را در این سناریوی مخوف برای این طیف مناسب جلوه می نماید. 4⃣👈نکتۀ پایانی این مقاله، پیشنهاد به وزارت امور خارجه امریکا برای کمک به این جریان با انجام برخی فعالیتها مخصوصاً در میان دانشجویان دانشگاهها و نیز بوسیله وسائل ارتباط جمعی از جمله شبکه های ماهواره ای، اینترنت و سایتهای خبری در جهت ترویج افکار این جریان می باشد. 👈5⃣اکنون پس از 4 سال از انتشار این مقاله، با رشد قارچ گونه شبکه های ماهواره ای وابسته به جریان شیرازی ها و همچنین تحرکات مرجع تقلید خودخواندة این جریان در تحریک جوانان علیه نظام، بازخوانی متن کامل این مقاله که توسط خادمین «واحد سایبری هیئت محبین اهل بیت (علیهم السلام)» ترجمه و تنظیم شده است، خالی از لطف نیست:👇👇👇👇
#شیعه_ی_انگلیسی_میگوید☝️☝️ #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
♨️🔥 در جـهـنــم چـه مـی‌گــذرد؟ 🔥♨️ 💠🔹خداوند متعال در قرآن عذاب‌های جهنم را به چهار دسته تقسیم می‌کند ⇩‌‌⇩‌ 1⃣ غل و زنجیرها (انكال) 2⃣ آتش سوزان جهنم (جحیم) 3⃣ غذاهاى خشن و گلوگیر و مرگبار 4⃣ انواع مجازات‌هاى دردناك دیگر كه به فكر انسان نمی‌گنجد (و عذاباً الیماً) ⛔️کسانی که در این دنیا بسیار به خود آزادی می‌دهند و حد و مرزی برای خود قائل نیستند و در شهواتشان می‌تازند و به پیش می‌روند در جهنم با حقارت به غل و زنجیر کشیده می‌شوند و به جای آن همه رفاه که ناسپاسی کردند یکسره در رنج و سختی بسر می‌برند. 🔥 غذای جهنمیان 📖 قرآن می‌گوید: همانا درخت زقوم غذای گناهکاران است 🌵زقوم نام گیاهى تلخ و بدبو و بدطعم است که داراى برگهاى کوچکى است شیره تلخى دارد که وقتى به بدن اصابت کند متورم می‌شود. هنگامى که گیاه زقوم وارد شکم آنها می‌شود، حالت حرارت فوق العاده‌اى ایجاد کرده و همچون آبى جوشان غلیان پیدا می‌کند و بجاى اینکه این غذا مایه قوت و قدرت گردد بدبختى و عذاب و درد و رنج می‌آفریند. 📖 قرآن می‌افزاید: همانند مس گداخته در شکم گنهکاران می‌جوشد «كَالْمُهْلِ یَغْلِی فِی الْبُطُونِ» جوششى همچون آب سوزان «كَغَلْیِ الْحَمِیمِ» به مأموران دوزخ خطاب می‌شود: این کافر پر گناه را بگیرید و به میان دوزخ پرتابش کنید اینها همان هایی هستند که در مقابل هیچ یک از فرامین خدا سر تعظیم فرو نیاوردند. اینها باید با حقارت و پستی به وسط جهنم انداخته شوند چرا که میانه آتش پرحرارت ترین قسمت آن است و از هر سو شعله‌ای به سمت آنها زبانه می‌کشد. ⬅️ یکى دیگر از مجازات هاى دردناک آنها این است که به مأموران دوزخ دستور داده می‌شود، که بر سر آنها از عذاب سوزان بریزید. به این ترتیب هم از درون می‌سوزند و هم از بیرون تمام وجودشان را آتش فرا می‌گیرد و در وسط آتش نیز آب سوزان مثل باران بر آنها می‌ریزند. ⬅️ عذاب های روانی🔥 بعد از این همه عذاب‌های دردناک جسمانى مجازات جانکاه روانى آنها شروع می‌شود: به این مجرم گناهکار سرکش و بی‌ایمان گفته می‌شود: بِچِش!!! تو همان کسى هستى که به گمان خود از همه قدرتمندتر و محترمتر بودى تو بودى که بینوایان را در بند و زنجیر کشیده بودى و بر آنها ظلم و ستم روا می‌داشتى و... اکنون بِچِش نتیجه اعمالت را که در برابر چشمان تو مجسم شده است و همان گونه که جسم و جان مردم را سوزاندى اکنون درون و برونت در آتش قهر الهى و با آب سوزان می‌سوزد. ناگفته پیداست که عذابهای معنوى آن هم در آن عالم وسیع و گسترده غالباً قابل توصیف نیست، و لذا در آیات قرآن معمولاً به صورت سربسته به آنها اشاره شده است. اما کیفرهاى روحى در شکل تحقیرها، سرزنش‌ها، تاسف و اندوه‌ها منعکس است که نمونه‌اى از آن را در آیات فوق خواندیم. به خداوند بزرگ پناه می‌بریم و با امید بر کرمش عاجزانه از او می‌خواهیم قلم عفو بر همه خطاهای ما بکشد و ما را از عذاب دردناک دوزخ رهایی بخشد. 📗 تفسیر نمونه جلد۲۱
اعتراف دیرهنگام علیرضا_رحیمی نماینده لیست_امید مجلس: 🔹 ما اصلاح_طلبان اعتقاد داشتیم گفت گفت و گو با آمریکا برای ما نتیجه بخش است و بی اعتمادی به غرب به سیاست داخلی ما ضربه می زند 👈اما دیدیم که اینها به نتیجه‌ای نرسید ✔️و آنچه رهبری در نگاه به غرب می گفتند درست بود. ⚠️سرطان_اصلاحات #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
▪️گیله مرد: آدمها را به میزان درکشان بسنج نه به اندازه مدرکشان؛ ▫️چرا که فاصله ی زیادی از مدرک تا درک وجود دارد. ▪️مدرکی که درک بالاتری به ارمغان نیاورد ، کاغذ پاره ای بیشتر نیست ▫️مهمترین نشانه ی درک بالاتر تواضع بیشتر است 📖 گیله مرد 👤بزرگ علوی