eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
473 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰عدالت اجتماعی، زیربنای جامعه اسلامی "" ❌هرکس بخواهد بافساد مبارزه کند یک صف طولانی جلویش به وجود می‌آید. ♨️این دشمنان چه کسانی هستند؟ فاسدها و لشکرهایشان؛ چون فاسدهای دانه‌درشت، هم دارند، این‌ها در مقابل می‌ایستند و انواع کارشکنی‌ها را می‌کنند، کارشکنی هم، همه‌اش این نیست که کسی چاقو بکشد و به کسی حمله کند، امروز از چاقو کشیدن خطرناک تر هم هست؛ تهمت می‌زنند، شایعه درست می‌کنند، کار فرهنگی می‌کنند و به کسانی که از این حرف‌ها بزنند و بخواهند این اقدامات را بکنند، برچسب‌های نادرست و ناحق می‌زنند. باید با این ها کرد وصریح و صادق وارد میدان شد. 🗓۸۰/۲/۲۸ @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
این اثر نگاهی است متفاوت و نقادانه به فضای انتظار جامعه امروز. رمان با یک اتفاق شگفت و غریب آغاز می شود، جشن نیمه شعبان و مجلسی پرشور و بسیاری که فریاد «آقا بیا» سرداده اند... در این میان جوانی و فریادی که: «آقا نیا...» این شروع جذاب ما را با شخصیت هایی آشنا می کند که همه مدعی انتظارند اما وقتی هنگام عمل می رسد و هنگامه عمل به شعارها می رسد، آن نمی کنند که می گفتند. رمان در فضایی مکاشفه گونه و بی زمان پیش می رود و مواجهه همه آدم ها را می بینیم با قصه ظهور... و کشف چرایی «آقا نیا»ی جوان. شجاعی در این رمان همه اقشار و همه آدم ها را با بهانه هایشان برای نخواستن امر ظهور، دقیق و ظریف معرفی می کند. تا آنجا که حتی به راوی هم رحم نمی کند و در فضایی بسیار بدیع، خودش را هم در معرض این امتحان می گذارد. نویسنده در «کمی دیرتر» همه آفت های انتظار را با شخصیت های قصه اش برای مخاطب روایت نمی کند، بلکه به تصویر می کشد و نشانش می دهد... انسان های مدعی انتظار و منتظر ظهور غریبه نیستند؛ خودمانیم و شجاعی در رمانش به خوبی به این زبان دست یافته که وقتی از هر قشر و صنف و گروهی یک نمونه آورده با مصادیق کار ندارد و در پی اثبات شمول ادعایش است. نویسنده در پایان همه موشکافی هایش در نقد منتظران به دنبال آن است که مخاطب منتظر واقعی را بشناسد و ببیند که انتظار، به فریادهای بلند «آقا بیا» نیست؛ به دلی است که برای حضرت می تپد و اخلاصی که میان زندگی جاری است و آقایی که خودش به دیدار منتظرانش می آید... ══════°✦ ❃ ✦°══════ @daneshgahevelyat
کتاب قِیدار حکایت مردی است که درخت مردانگی را خود به تنهایی آبیاری کرده و پرورش داده. مردی که امثال او در میان ما کم نبوده و نیستند اما برای خودشان مرام و مسلکی دارند. 📚 (۱) آدمی که یک بار خطا کرده باشد و پایش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئن تر است از آدمی که تا به حال پایش نلغزیده.. این حرف سنگین است، خودم هم میدانم.. خطا نکرده تازه وقتی خطا کرد و از کارتن آکبند در آمد، فلزش معلوم میشود، اما فلز خطاکرده رو است، روشن است… مثلِ کف دست، کج و معوج خطش پیداست. از آدم بی خطا میترسم، از آدم دو خطا دوری میکنم، اما پای آدم تک خطا می ایستم…! 📚 برشی از کتاب (۲) در قرآن اسم بعضی پیامبران آمده است؛ اسم بعضی غیر پیامبران هم، چه صالح و چه طالح آمده است... صلحا عاشق حضرت باری هستند... اما حضرت حق، بعضی را خودش هم عاشق است... عاشقی خدا توفیر دارد با عاشقی ما... خدا عاشقی است که حتی دوست ندارد اسم معشوقش را کسی بداند... به او میگوید، رجل! همین... مرد!... ➖➖➖➖ @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
🔷امنیت اجتماعی زنان در دین (بخش اول) 🔸امنیت اجتماعی، دغدغه‌ی بسیاری از زنان و جزء مهم‌ترین حقوق اجتماعی آن‌هاست. امنیتی که گاه با مزاحمت‌های رفتاری و گفتاری مخدوش می‌شود. 🔸این امنیت و روش تحقق آن مدت‌هاست موردتوجه رسانه‌های مجازی قرارگرفته است. در این یادداشت بنا دارم به ابعاد و جوانب مختلف این موضوع بپردازم. 🔹امنیت اجتماعی زنان موضوعی است چندبعدی که بررسی ابعاد و اجزاء آن می‌تواند به ما برای فهم و روش اجرای آن کمک کند. برای شروع سراغ مفهوم «امنیت» می‌روم. امنیت حالتی است که در آن فرد احساس آسایش می‌کند، نسبت به عوامل بیرونی و درونی ترسی ندارد و احساس ایمنی می‌کند. با این توضیح امنیت اجتماعی برای زنان وضعیتی است که آن‌ها احساس آسودگی خاطر و ایمنی بدون ترس و دلهره از ناحیه اجتماع داشته باشند. 🔹اما این امنیت چگونه محقق می‌شود؟ 🔹آیا خود زنان مسئول ایجاد امنیت برای خودشان هستند؟ 🔹آیا جامعه باید برای زنان این فضا را فراهم کند؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا سراغ اسلام و نگاه دینی به موضوع می‌رویم. 💠در اسلام، حجاب اولین گام برای تأمین امنیت زنان است و این موضوع در آیات متعدد قرآن کریم اشاره‌شده است. مهم‌ترین آیه‌ای که در آن به لزوم حجاب زنان پرداخته و اشاره مستقیم به امنیت اجتماعی زنان به‌عنوان کارکرد حجاب دارد، آیه 59 سوره احزاب است، آیه‌ای که همه‌ی ما با آن آشنا هستیم. يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنينَ يُدْنينَ‏ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلاَبِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحيماً (59) اى پيامبر، به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو: «پوشش‌هاى خود را بر خود فروتر گيرند. اين براى آنكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند نزدیک‌تر است، و خدا آمرزنده مهربان است. 🔹در آیات قبل به مسئله‌ی آزارهایی که نسبت به مؤمنین و مؤمنات صورت می‌گرفت و گناه بزرگ آن‌ها اشاره‌شده و در این آیه به آزار زنان مؤمن و توصیه به حجاب برای در امان ماندن از این اذیت‌ها به‌عنوان یکی از مصادیق اشاره‌شده است. 🔹دو کارکرد برای حجاب در این آیه ذکر می‌شود. اول «ذلک ادنی ان یعرفن» و «فلا یؤذین» به‌عنوان کارکرد دوم. مفسرین در مورد عبارت «ذلک ادنی ان یعرفن» (شناخته شوند) چند نکته را گفته‌اند، یکی این‌که زنان مسلمان از غیرمسلمانان و کنیزان که حجاب نداشتند شناخته شوند و دیگر این‌که به عفاف و پاک‌دامنی شناخته شوند تا کسی مزاحم آنان نشود. در مورد عبارت «فلا یؤذین» معنای آن واضح است تا زنان مورد آزار قرار نگیرند. ✅این بُعد اول تأمین امنیت اجتماعی زنان است که از خود آن‌ها شروع می‌شود. @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ خیانت یا غفلت؟ مسئله این است کوتاهی و غفلت ۴۰ ساله مسئولین در اقدام عملیاتی در خصوص حجاب/استفاده حداکثری از ماسک پس از تهدید به محرومیت اجتماعی/چرا حجاب نه؟ 🔻سازمان جهانی بهداشت پس از کش و قوس های زیاد و بعد از حدود ۶ ماه جولان و کشتار کرونا در جهان بالاخره در روز جمعه ۱۸ خرداد ماه اعلام کرد که استفاده از ماسک در کنترل و پیشگیری کرونا موثر و الزامی است. ⭕️در کشور ما نیز این تصمیم WHO با حدود ۳ هفته تاخیر اما طی چند روز توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و تایید ریاست جمهوری از ۱۴ تیر تبدیل به دستورالعمل و لازم اجرا شد. 🔻طی هفته اخیر با فضاسازی رسانه ای و تاکید همه مسئولین و دست اندرکاران بر استفاده از ماسک و دستور العمل مذکور استفاده از ماسک حداکثری شده و به میزان قابل توجهی رشد داشته است( از ۲۰ درصد با بالای ۷۰ درصد) 🔻بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا که در تاریخ ۱۵ تیر ابلاغ و اجرای آن برای تمامی دستگاهها لازم الاجراست ارائه خدمات اجتماعی، عمومی و... برای افراد فاقد ماسک ممنوع است، لذا بر این اساس استفاده از ماسک در مراکز ارائه خدمات تقریبا حداکثری و بالای ۹۵ درصد است 👈توجه داشته باشید که این تغییرات عمده و اساسی در کمتر از یک هفته در کل کشور صورت گرفته است. ✅بر اساس نظر کارشناسان، یکی از گزینه های ترویج حجاب و مقابله با بدحجابی در جامعه، ایجاد محدودیت و ممنوعیت از خدمات اجتماعی و عمومی، به افراد بی حجاب و متخلف بوده است. ❌نظری که متاسفانه حدود ۴ دهه است که در اثر غفلت یا خیانت مسئولین مربوطه هنوز به اجرا نرسیده است، بسیار منطقی، معقول و کم هزینه است که به جای دستگاههای عریض و طویل و صرف بودجه های هنگفت و استفاده از طرح های پر هزینه و کم بهره می توان با محروم کردن افراد قانون شکن و بی حجاب از خدمات عمومی و اجتماعی با موضوع بی حجابی در جامعه مقابله کرد. ✅موضوع بسیار ساده و قابل فهم است طبق نظر مرجع متخصص استفاده از ماسک برای سلامت جسم دیگران الزامی است و همه هم بر این امر اتفاق نظر دارند و آن را اجرا می کنند. ✅دقیقا در موضوع حجاب هم نظر مراجع و عمای متخصص این است که حجاب برای سلامت روح و روان افراد و جامعه الزامی است. 🚫 ولی این تناقض در رفتار مسئولین امر حکایت از نبود اراده و عدم اعتقاد و التزام قلبی و عملی به دستورات دینی و مقابله به پدیده مذموم بی حجابی در جامعه است. @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 🔰 🔻حجت الاسلام محمدرضا ◇ مثل زرگرها ◇ ✍زرگرها وقتی بخواهند بدانند که سکه ای طلا هست یا نه، آن را به زمین زده و آنگاه از جنس صدای آن متوجه می شوند. ✨خدا هم زرگر عالم است وقتی بخواهد بفهماند کسی طلا هست یا نه و یا جنس خوبی دارد یا نه، او را چند صباحی ـ و به ظاهرـ به زمین می زند و مشقات و مشکلاتی را برایش فراهم می سازد و آنگاه از جنس حرف ها و برخوردها و رفتارهایش مشخص می کند که او چگونه آدمی است. ▫️دندان پیامبر ﷺرا شکستند اما او به جای آن که نفرین کرده و نفرتی در دلش پدید آید دستان خود را به سمت آسمان بلند کرده و می فرمود: "اهد قومی انهم لا یعلمون؛ خدایا اینها نمی دانند و تو اینها را هدایت کن." ▪️یعنی جواب بدی را با خوبی می داد. حال اگر اسوه ما پیامبرﷺباشد ما هم باید بدی ها را با خوبی جواب دهیم. 📚 کتاب مثل شاخه های گیلاس استاد محمد رضا رنجبر @daneshgahevelyat
الیزه، جلیقه‌زردها را نقره‌داغ کرد. عطر پاریس، پشت گوشهای مخملی مهد دموکراسی را داغ کرد. بيروت که روی هوا رفت، مکرون آستین‌های استعمار را بالا زد. پلیس خوب، کُنده‌ی زانو را روی گلوی عروس خاورمیانه گذاشت. شارلی ابدو در توهین به پیامبر اسلام، غلط اضافه کرد. موسیو مکرون، آزادی بیان را در کفرگویی، مقدس شمرد. نوتردام، از خشم آتش گرفت. فرانسه، قبله‌ی آمال سکولارهاست. پناهگاه تروریست‌هاست. همان‌ها که برای ترور شخصیت نبوی، انتحار می‌کنند. آفتاب را انکار می‌کنند. خفاش را به حقیقت خورشید راهی نیست. صبح نزدیک است... ✍زهرا‌ محسنی فر @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠🔹💠🔹💠🔹💠🔹💠🔹💠 🎋هُوَالْغَنِي🎋 🌐 قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ لِمُوسَى بْنِ عِمْرَانَ علیه السلام يَا ابْنَ عِمْرَانَ لَا تَحْسُدَنَّ النَّاسَ عَلَى مَا آتَيْتُهُمْ مِنْ فَضْلِى وَ لَا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْكَ إِلَى ذَلِكَ وَ لَا تُتْبِعْهُ نَفْسَكَ فَإِنَّ الْحَاسِدَ سَاخِطٌ لِنِعَمِى صَادٌّ لِقَسْمِيَ الَّذِي قَسَمْتُ بَيْنَ عِبَادِي وَ مَنْ يَكُ كَذَلِكَ فَلَسْتُ مِنْهُ وَ لَيْسَ مِنِّى رسولخدا صلى الله عليه و آله فرمود: خداى عزوجل بموسى بن عمران عليه السلام فرمود: اى پس عمران ؛ بر آنچه از فضل خود بمردم داده‌ام حسد مبر و چشمت را دنبال آن دراز مكن و دلت را پى آن مبر، زيرا حسد برنده از نعمت من ناراحت است و از تقسيمى كه ميان بندگانم كرده‌ام جلوگير است، و كسيكه چنين باشد، من از او نيستم و او از من نيست (ميان من و او ارتباط و آشنائى نباشد) 🌀اصول ﻛﺎﻓﻰ جلد ۳ ﺹ:۴۱۸ 💠🔹💠🔹💠🔹💠🔹💠🔹💠 @daneshgahevelyat
⚡️ امام سجاد(ع) دو اقدام را به انجام رساندند: یکی ایجاد یک معنویت حقیقی در تاریخ اسلام، و دیگری، احیای گرایش به اهل بیت(ع) بر محور سید الشهداء(ع). ⚡️ تربیت انسان به این است که یک عمر برای امام حسین(ع) گریه کرده باشد. «امام سجاد(ع) دو اقدام را به انجام رساندند: یکی ایجاد یک معنویت حقیقی در تاریخ اسلام، و دیگری، احیای گرایش به اهل بیت(ع) بر محور سید الشهداء(ع). یکی از کارهای ایشان که جزء عبادات علنی امام سجاد(ع) بود بکاء بر سیدالشهداء(ع) است. گاهی به نظر می‌رسد که این چه مبارزه‌ای است؟ گریه، مبارزه مسن‌ها و پیرمردها و پیرزن‌ها است! در‌حالی‌که این‌گونه نیست. این درک از کار حضرت سجاد(ع) غلط است. برخی از انقلابی‌های قبل انقلاب اسلامی، می‌گفتند «چرا از مردم اشک می‌گیرید، اسلحه به دستشان بدهید!». متوجه نبودند که اسلحه را مارکسیست‌ها هم می‌دهند! کشته دنیا که به دردی نمی‌خورد. اگر بخواهید آدمی تربیت کنید که هستی‌اش را برای امام و در راه ولایت بدهد باید یک عمر برای امام حسین(ع) گریه کرده باشد، صاف شده باشد و حق و باطل را شناخته باشد، انگیزه جهادش درست شده باشد. زیارت عاشورا همین است، انگیزه درگیری بین حق و باطل را بر محور عاشورا ایجاد می‌کند.» @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در اعمال و الهى‏ 📌 اى عزيزان من! 👈 در عبادات مقيد باشيد به كيف آن، نه كم. 👈 اخلاص در اعمال را بايد در پيشانى هر عملى قرار دهيد. 👈 هر عمل عبادى‏ كه انجام مى ‏دهيد توجه داشته باشيد چه مى‏ گوئيد [و] با كه سخن مى‏ گوئيد. 👈 چون مقصود از خلقت بشر شناختن حق تبارك و تعالى است [و] عبوديت نتيجه شناسائى است، لذا بر شما لازم است شناسائى حق را به عبادات ظاهره به جاى آوريد تا شناسائى، حاصل شود، سپس عبوديت. 👈 عبادات ظاهره البته انسان را از كارهاى ناشايسته باز مى ‏دارد ولى اگر خلوص آن ‏ها زياده گردد مقرب تر گردد و مى‏ تواند شما را به مقام عبوديت رساند. @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸این تصویر تنها گوشه ای از بی تدبیری و سخت نمودن شرایط زندگی مردم می باشد که دلیل آن انشاالله که سهواً, اعتماد بیش از اندازه به کدخدا و گره زدن حل تمامی مشکلات به توافق با آن می باشد. 🔺و حال ما مانده ایم و عبرت از تاریخ و که بدانیم اگر شخصی با شعار توافق با یزیدیان زمان روی کار بیاید, وضعیت زندگی را به فاجعه ای می رساند که حاصل آن ایجاد بدبینی به کارآمدی نظام اسلامی می شود در حالی که ناکارآمدی حاصل انتخاب کارگزاران ناتوان می باشد و نه نتیجه جاری سازی دستورات اسلامی; همان طور که فاجعه عاشورا را انتخاب مردم و رفتن به سمت یزید رقم زد... 🔹امید است که اگر ما خود را ملت امام حسین می دانیم, در بزنگاه های حساس انتخاب, مسئولانی را روی کار نیاوریم که دل به یزیدیان زمان بسته و نه تنها توجهی به مردم ندارند بلکه به بهانه هایی همچون فاصله خود را نیز از مردم افزایش می دهند... 🌐بصیرت انقلابی @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آن روز که فریاد زدیم توییتر جای به پاکردن توسط افراد نیست؛ عده ای ناآگاه با هر ادبیاتی می‌پسندیدند شروع به توهین و تهمت کردند که شما بی سواد و انقلابی نما و ... هستید! احتمالا در این چند روز اخیر، باید متوجه شده باشند دشمن اجازه نخواهد داد کسی در زمینش، طوفان به پا کند؛ مگر آنکه منفعتی برای صاحب خانه داشته باشد... ‼️حاج آقا هم لابد، پس از اتفاقات اخیر، به این نتیجه رسیده اند که طوفان توییتری انقلابی ها حتی به اندازه یک نسیم هم مؤثر نیست؛ اما علیه خود ایشان به راحتی می‌توان طوفان به پا کرد و ذهن و وقت عده زیادی را درگیر کرد... چه زیبا فرمود: «در زمین طراحی شده توسط دشمن، بازی نکنید که چه ببَرید و چه ببازید به نفع دشمن است.» @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😌 کربلا را نفس بکشید 📚 | پنجره های تشنه 👀 نگاهی به کتاب «پنجره‌های تشنه» اثر «مهدی قزلی» 🕰 وقتش همین الان است. همین الان که در و دیوار شهرها بوی کربلا گرفته و هرجا می‌روید حرف رفتن و نرفتن است. یکی از همین روزها کتاب «پنجره‌های تشنه» را دستتان بگیرید. «مهدی قزلی» برای نوشتن اتفاقات یک کاروان خاص با آن‌ها همراه شده ‌است. 🐪 کاروانی که اسمش برای لرزاندن دل‌ها کفایت می‌کند، اسم کاروان سفینه‌النجاه بوده و قرار است ضریح تازه ساخته شده امام حسین (ع) را از شهر قم به کربلا منتقل کند. با یادداشت‌های مهدی قزلی همراه شده و حتی اگر راهی پیاده‌روی اربعین نیستید، با این کتاب دست به شبکه‌های ضریح انداخته و تا خود کربلا نفس بکشید و هوای حرم را استشمام کنید. این کتاب روایت ارادت عاشقانی ا‌ست که شاید هیچ وقت پای‌شان را آن طرف مرز نگذاشته‌اند و حالا در استقبال از کاروان برای ضریحی غوغا می‌کنند که تنها به نام ارباب‌مان متبرک است. 🖊 قلم این کتاب حسابی ساده و بی غل و غش است و آدم‌هایش، آدم‌های معمولی این روزگارند و آن قسمتی از وجودشان به چشم می‌آید که در هر روضه لرزیده و گفته‌است: برمشامم می‌‌رسد هر لحظه بوی کربلا. همان اول شما هم دل‌تان را به گوشه‌ای از ضریح بند کنید تا پنجره چشم‌هایتان بیشتر از پیش تشنه یک لحظه نگاه با معرفت به آن ضریح بشود. @daneshgahevelyat
به جای متهم کردن فرزندتان بهتر است نگاهی به رفتارهای خودتان بیندازید؛ بدون شک فرزندتان از ابتدا این‌گونه نبوده و اشتباه‌های رفتاری شما از او یک کودک نق‌نقو ساخته است. یادتان نرود محیط بر کوچک‌ترین رفتارها و عادات فرزندتان اثر می‌گذارد و هر رفتار یا واکنش کوچکی از سوی شما می‌تواند رفتارهایی را در فرزندتان ماندگار کند که تغییر دادن‌شان کار ساده‌ای نیست. شاید در گذشته زمانی‌که حال‌تان خوب بوده یا حوصله نق زدن‌های فرزندتان را نداشتید به خواسته‌های او گوش دادید و اکنون او یاد گرفته می‌تواند با نق زدن به خواسته‌اش برسد. @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢  سند ۲۰۳۰ بی‌سر و صدا و با کمک در حال اجرایی شدن در کشور است! گزارش‌هایی از کارکنان آموزش و پرورش به صورت مخفیانه رسیده است که می‌گوید بیش از ۳۰ کارگاه در کشور تشکیل شده با عنوان تقویت جنسی کودکان. اینکه این کلاس‌ها کارگاه‌ها با چه استادی و با کدام مجوز در شهرهای مختلفی اصفهان، تهران، گناباد، کرمانشاه، مشهد و شیراز در حال اجراست مشخص نیست. مشخص است که سرویس‌های بیگانه با واسطه بهائی‌ها دارند این کارها را در مدارس تحت عنوان حمایت از کودکان سیل و زلزله‌زده انجام می‌دهند. یعنی پیشنهاد دادند که در ایران در مناطق سیل و یا زلزله‌زده تعدادی مدرسه می‌سازیم به شرط اینکه آموزش آن مدارس به ما واگذار شود. همچنین بعضی گزارش‌ها می‌گوید مراکزی برای ارائه خدمات همجنس‌بازی احداث شده است. آمار مرگ و میر سالانه در کشور بیشتر به بیماری‌های قلب و عروق، تصادفات و سرطان مربوط است. فقط هپاتیت در ایران ۱۵ برابر ایدز قربانی می‌گیرد پس اگر مشکل سلامت است چرا به هپاتیت و سرطان نمی‌پردازید اما هیچ کس از دولت پاسخی نمی‌دهد. در این سند خواسته شده است که آموزش مسائل جنسی باید مختلط باشد و استاد از جنس مخالف این حرف‌ها را آموزش دهد در حالی که در قرآن وقتی قصه یوسف و زلیخا که به نظر بسیار جنسی می‌رسد به گونه‌ای تعریف می‌شود که در فرد تحریک و هیجان ایجاد نکند. اصلاً مشخص نیست که چه کسی پاسخگوی این تعهدات در کشور است. نسبت چنین تعهداتی با مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی چیست؟ جوری رفتند چنین سندی را امضا کردند که انگار در یک کشور سکولار می‌زیسته‌اند. @daneshgahevely 👇👇👇
امید است دیدمان نسبت به اسلام و ایران اسلامی عمیقتر شود و با بصیرت به مسائل پیرامونی جهان و ایران نگاه کنیم. جامعه مدنی یعنی ۶۰ میلیون گرسنه در این افراد هم صدا با غرب در دهه ۷۰ فریاد و فغان جامعه مدنی برآوردند و آن را بر سر جامعه ایرانی کوبیدند. جامعه مدنی حقیقی یعنی ۶۰ میلیون گرسنه آمریکایی که اگر روزی یک وعده غذا به آنها توسط خیریه‌ها داده نشود از فقر می‌میرند. جامعه مدنی یعنی خشونت علیه زنان و سیاه‌پوستان. البته جامعه ما مشکل زیاد دارد اما آن جامعه منحط غربی نمی‌تواند الگوی ما باشد.   از روابط نامشروع به اسم مبارزه با ایدز! در دیگر بندهای این سند زمینه‌ سازی برای زنا در صورت توافق دو طرف خواسته شده است و در مراحل دیگر به دنبال قبح‌زدایی از مسئله ایدز است. کسانی که ایدز را اشاعه دادند سبک زندگی مدرن داشتند، البته خیلی‌ها هم قربانی شدند. البته در حین آموزش مسائل مربوط به ایدز به قباحت‌زدایی از روابط جنسی آزاد هم پرداختند. ایدز مسئله اصلی در غرب است و علت اصلی مرگ و میر در ایران نیست. در ایران ۱۵ نوع بیماری داریم که مرگ ناشی از آنها قابل مقایسه با ایدز نیست.  مواد مخدر بیشتر از ایدز قربانی می‌گیرد اما چرا یک دفعه مسئله همه مسئولان می‌شود ایدز؟ فرد مبتلا به ایدز یک بیمار است یک قهرمان نیست. غربی‌ها مشکلات جامعه خودشان را می‌خواهند مسئله و مشکل جامعه ما کنند. مسئولان جمهوری اسلامی باید مشکلات جامعه ایران را پیگیری کنند. مشکلات جامعه ما حتی در مواردی مثل اعتیاد و اشتغال با غرب متفاوت است. @daneshgahevelyat 👇👇👇
در یکی از این کتاب‌ها به جوانان می‌گوید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و لذت ببرید و یا می‌گوید مشروب نخورید چون در شما استرس ایجاد می‌کند یا پدر و مادرتان را ناراحت می‌کند اما نمی‌گوید تو مسلمانی و باید حدود خدا را حفظ کنی. حجاب و عفاف یعنی در هرجا کار مربوط به آن انجام شود تعبیر قرآن از رابطه زن و مرد آرامش و سکینت است. ثواب نماز انسان متاهل از مجرد بیشتر است. خدا به زنان پیغمبر می‌فرماید در جامعه دینی با مردان با ناز و عشوه حرف نزنید چون مردانی هستند که مرض قلب دارند اینکه عده‌ای می‌گویند من دلم پاک است و از این جور لباس پوشیدن منظوری ندارم ما هم می‌پذیریم اما تو منظور بدی نداری اما در جامعه مردان مریض هم منظور بد ندارند؟ حجاب و عفاف یعنی اینکه هر جا کار مربوط به آن انجام شود. دانشگاه جای روابط جنسی نیست جای علم و پژوهش است.  گناهان و روابط نامشروع کودکان و نوجوانان را به اسم قوانین بین‌المللی به کشور وارد کردند در کتاب‌های توصیه شده برای آموزش به کودکان در این تعهدنامه‌ها عکس‌های خودارضایی را می‌کشند و بعد زیر آن می‌نویسند این کاملاً طبیعی است یعنی دین که این گناهان را منع می‌کند غیرطبیعی است و بعد هم این موارد منحط را به قوانین بین‌المللی ارجاع می‌دهند.  اجرای cse که برنامه جامع آموزش جنسی با حمایت یونسکو است، انتشار کتب آموزش جنسی برای کودکان و تربیت معلمین آموزش جنسی برای کودکان آموزش سکسوالیته که باید از پنج سالگی شروع شود از دیگر موارد این سند میباشد @daneshgahevelyat 👇👇
در حالی که اسلام می‌خواهد حتی خواهر و برادر از سنین پایین کودکی رختخوابشان جدا شود و همه اعضای خانواده پوشش را جلوی هم رعایت کنند چنین موردی به بلوغ زودهنگام منجر می‌شود و در نهایت هم می‌گوید در این مسائل به انتخاب افراد احترام بگذارید. آیا شما به انتخاب یک داعشی و انتخاب یک معتاد احترام می‌گذاری که بدون اجازه وارد خانه تو شود و خانواده تو را بکشد یا آلوده کند؟ این حق بشر نیست که از آن دم می‌زنی این حق گناه است. خودکشی، سقط جنین و رابطه نامشروع حق بشر نیستند.  در کشور ما بعد از انقلاب بعد از کنفرانس پکن به اسم بهداشت باروری گفتند مواظب باشید از کودکان سوء استفاده جنسی نشود و یا کودکی که با پدرش حرفه‌ای را یاد می‌گرفت کودک کار نامیدند. مستقیماً انگ‌زدایی از در ایران را خواسته‌اند!  به بهانه کاهش جمعیت و کنترل ایدز آموزش‌های جنسی آزاد را تا دورترین مناطق ایران گسترش دادند و قانونا متعهد به انگ‌زدایی از ایدز تحت عنوان مبارزه با تبعیض شدند. بیماری که ۹۰ درصد مبتلایان آن در غرب مشکلات روابط جنسی نامشروع داشته‌اند. این با کسی که قربانی این بیماری شده و ناخواسته مبتلا شده فرق دارد. می‌گویند اعتیاد جرم نیست بیماری است البته که فرد معتاد بیمار است اما چون خودش اعتیاد را انتخاب کرده خود و خانواده و دنیا و آخرتش را نابود کرده است پس جرم هم محسوب می‌شود. اگر حتی جرم هم نباشد و فقط بیماری باشد آیا نباید مانع چنین فردی شد که دیگران را بیمار نکند؟ @daneshgahevelyat