eitaa logo
‹ در دل ›
21 دنبال‌کننده
80 عکس
1 ویدیو
0 فایل
- اللهم ارزقني حبك ؛ - ضعف مرا ، پای مکتب و عقیدهٔ من نگذارید . - من می‌نويسم ، اما تو نه می‌خوانی و نه می‌فهمی !
مشاهده در ایتا
دانلود
دارد این نوکر ِتو می‌رود از دست حسین(ع). کربلا چارهٔ درد است، بیا کاری کن..: )
00:00
هدایت شده از ‹ در دل ›
«اللهم ارزقنا کربلاء»
- حسین جان، چقد اسم ِقشنگت گریه داره.
-
چنین دلدادگی کار ِمن و این عمر ِکوته نیست؛ هزاران سال پیش از بودنم دلداده‌ات بودم...
هدایت شده از -گسل-
-
هدایت شده از -گسل-
بر سینه می‌زنم کـه مـبادا درون ِآن، غـیر ِرقیه خانه کند عشق ِدیگری ..!
من روضه ی تو را شنیده‌ام و زنده‌ام؟! این رسم نوکری نبود، خاک بر سرم...💔
-