👀 همین الان که داری این متن رو میخونی میلیاردها نوترینو از بدن تو رد میشن ذراتی که تقریباً هیچچیز نمیتونه جلوشون رو بگیره!!
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
• اگر تمام فضای خالی اتمهای بدن همه انسانهای روی زمین حذف بشه کل جمعیت بشر در اندازه یک حبه قند جا میشن 🤯
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
• در هر لحظه حدود ۲۰ میلیون تن آب از سطح زمین تبخیر میشه 💧
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
• مغز انسان در زمان خواب گاهی از زمان بیداری فعالتره 🧠
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
• دانشمندا فهمیدن بعضی درختها میتونن فرزندان خودشون رو تشخیص بدن و بیشتر بهشون مواد غذایی برسونن 🌴
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
• اگر خورشید به اندازه یک در معمولی بود، نزدیکترین ستاره به آن حدود ۷۰۰ کیلومتر دورتر قرار میگرفت 🌞
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
• دانشمندان تخمین میزنند که در هر ثانیه، حدود ۱۰۰ ستاره جدید در جهان متولد میشوند 🌌👀
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏🕸﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
برای ورود به بُعد تاریک و دارک دنیا فقط کافیه اسم زیر رو لمس کنی:)👇🏻🎴
🚷[«♕ دارکــاینفـو | 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕗𝕠 ♕»]🚷
جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا
بازی ایران در مقابل بلژیک
پایان نیمه اول ⚽️
نتیجه: 🇧🇪٠-٠🇮🇷
یک گل ایران هم رد شد❌
فرا رسیدن فصل مبارک تابستون و تعطیلی رو به همه تبریک میگم
همچنین به پایان رسیدن فصل امتحانات که میدونم خیلی پاره شدیم ولی بالاخره تموم شد
حالا دیگه وقتشه نصف شب توی تابستون بیدار بمونیم زیر باد خنک کولر فیلم و داستان ترسناک ببینیم و بخونیم
ناشناس ها در پیش داریم فقط بمونید بترکونید
😍😍😍😍😂😂
😈 دارکاینفو | Dark Info 🧠
فرا رسیدن فصل مبارک تابستون و تعطیلی رو به همه تبریک میگم همچنین به پایان رسیدن فصل امتحانات که مید
جالبش اینه مال خودمون هنوز تموم نشده 😂😂😂
ایشالا یه رب دیگه