eitaa logo
| دَر سَر گُم |
677 دنبال‌کننده
226 عکس
93 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
دل باید به یک جا قرص باشد! صاحاب داشته باشد، دلِ بی‌صاحاب زود نخ‌کش میشود، چروک میشود، بوی ِنا میگیرد، بید میزند... _ حامد عسکری @darsargomm
الهی که این کمک‌هاتون، خشت به خشت و آجر به آجر بهشتتونو بسازه🌱💚 تا الان مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۰، معادل ۱۶۰ سهم جمع آوری شده ‌ ۱۴۰ تا سهم ۵۰ هزار تومنی دیگه مونده این مبلغ‌های کوچیک کوچیک برای ماها ناچیزه ولی جمع که بشه میشه یه نورِ امید برای یه نیازمند .. شاید دعایِ از ته دل یه نیازمند گره از زندگیمون باز کنه یه یا علی بگیم، به اطلاع سایرین برسونیم، جور بشه ان شاء الله
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اینقدر ناراحت میشم وقتی یه جوون ۱۹، ۲۰ ساله میگه احساس میکنه عقبه یا احساس شکست داره ، یا مثلا میگه حس مفید بودن نداره .. آخه عزیز من از چی و از کی عقبی؟ اصلا معنی شکست چیه؟ اصلا مگه حس مفید بودن جز با تلاش و تجربه حاصل میشه؟ اتفاقا این سال‌های عمرِت برای آزمون و خطاست، برای انتخاب مسیر زندگیته که بدونی توی مسیرت چیا رو میخوای چیا رو نه ... تا حدی طبیعیه این احساسات ولی نباید پرِ پروازتو بچینه ! خلاصه به قول یه نفر؛ هنوز یه گلم از صد گلت نشکفته🌻 هنوز خیلیی راه داری واسه تجربه کردن و زندگی کردن اصلا زندگی کن، تجربه کن ولو شده با همین احساس‌های ناکارآمد، ولو شده شکست بخوری ... ولی زندگی کن لطفا :) @darsargomm
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
«کشور دوست» برای ما دیگه فقط اسم یه خیابون نیست .. برای ما سوگِ مکانه .. برای ما مثل یه روضه اس...🖤 عکس‌ها: محیا عشیری @darsargomm