eitaa logo
| دَر سَر گُم |
675 دنبال‌کننده
225 عکس
92 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
آی دنیا چقدر بخیلی از کل این دنیا فقط یه نجف میخوام اونم دریغ میکنی :(((( @darsargomm
ya-ali-nam-to-bordam (2).mp3
زمان: حجم: 965K
یا علی نام تو بردم نه غمی ماند و نه همّی به ابی انت و امی گوییا هیچ نه همّی به دلم بوده نه غمی به ابی انت و امی _ شهریار @darsargomm
دشتِ امسال از نمایشگاه کتاب📚 داشتم فکر می‌کردم اکثر ما آدما کلی خرج میکنیم واسه چیزایی که اونقدرم ضروری نیستن و سود خاصی ندارن برامون، به کتاب که میرسیم میگیم گرونه و ... وقتی یه پفک شده صد و خورده‌ای، یه کتاب سیصد چهارصد تومنی ارزش خرید نداره؟! قطعا که داره (قصد ندارم ارزش کتابو بیارم پایین با مقایسه‌اش با پفک، لطفا خودتون درک کنید تهِ حرفم چیه دیگه😂) خلاصه که اسمِ هزینه برای کتابو نذاریم خرج کردن؛ اسمشو بذاریم سرمایه گذاری😌 @darsargomm
اومدم که بگم این موردو لطفا همه بخوننش خصوصا کسایی که پادکستای زندگینامه شهدا رو گوش میدن و خصوصا نوجوونا واقعیتش قصد داشتم بعد از پایان پادکستا بگم ولی دیشب یکی از اعضای محترم کانال اومدن پی وی من و گفتن کاش یه سری از جاهای روایت رو بیان نمیکردید چون ممکنه باعث برداشت بد بشه خصوصا برای نوجوونا و یه نفر دیگه از اعضا هم به یاد زندگی مشترک نه چندان دلنشینشون افتاده بودن🥲 این شد که تصمیم گرفتم زودتر بیانش کنم؛ هرچند به نظرم شنونده خودش باید عاقل باشه اول اینو بگم که هدف از انتشار این مدل پادکستا اینه که شهدا رو یاد کنیم، از ویژگی‌های مثبتشون الگو برداری کنیم توی زندگیامون و این برامون یادآوری بشه که شهدا هم پر از عاطفه و احساس بودن نسبت به زندگی، همسر و فرزندانشون و با این وجود برای آرمان مقدس تر، از دوست‌داشتنی‌هاشون گذشتن‌. ولی خب طبق تجربه‌ای که از صحبت با آدمای مختلف کسب‌ کردم، چند تا احتمال وجود داره حین گوش دادن این پادکستا : ۱_ ایجاد فانتزی‌های عاشقانه توی ذهن مخاطب خصوصا نوجوونا (نمیگم به کم راضی باشید تو ازدواج ولی فانتزی آسیب میزنه عزیز من) ۲_ ایجاد حس مقایسه برای متاهل‌ها و حس حسرت برای مجردها ۳_ بُت ساختن از شهید بزرگوار توی ذهن مخاطب ببینید باید واقع بینانه بخونیم روایتای شهدا رو این واقعیت وجود داره که شهدا هم مثل ما یه آدم بودن و خب توی زندگی‌هاشون یه سری خطا و اشتباه هم بوده که خب ممکنه توی روایت‌ها ذکر نشه( قطعا که یه نقاط روشنی داشتن تو وجودشون که خدا انتخابشون کرده برای شهادت، این بحثش جداست) از طرفی این روایتا در قالب رمان نوشته میشن و نویسنده مجبوره برای جذاب کردن روایت بهش پر و بال بده(نمیگم دروغ ؛ میگم پر و بال) و به نظرم ما فقط یه بخش کمی از زندگی شهدا و همسرانشونو میخونیم و میشنویم آیا از چالش‌هاشون با هم خبر داریم؟ از دلتنگی همسرای شهدا چی؟ از روزای بعد از شهادتِ همسرانشون چی؟ ما اصلا و ابدا نمیتونیم لحظه‌ای خودمونو جای همسران شهدا بذاریم💔 خلاصه که به نظر من آدم هر چیزی رو میخونه و میشنوه باید قدرت تحلیلشم همراهش باشه تا باعث برداشت اشتباه نشه پس سعی کنید وارد فانتزی ساختن و مقایسه نشید که وای چرا همسر من فلانه و ... هر کسی داستانِ زندگی خودشو داره با شرایط خاص خودش و حکمتی که فقط خدا میدونه و ما نه. و حرف آخر به نوجوونای عزیز: لطفا فانتزی‌هاتونو پودر کنید قبل از اینکه زندگی براتون پودرشون کنه🥲😂 @darsargomm
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی من توی این چند سال که از پیشمون رفتی؛ هرجایی پیرزن مهربون شبیهت دیدم یادت افتادم و دلم برات تنگ شد . گاهی حس میکنم از اون دنیا هم قربون صدقه‌مون میری و میگی ننه تصدقت بشم و از ته دل برامون دعا میکنی :) امروز چهارمین سالگرد رفتنِ مامان بزرگمه خیلی لطف میکنید اگه عزیزِ ما رو به فاتحه و صلواتی مهمون کنید🤍 @darsargomm
دَر سَر گُمشهید محمدخانی_قسمت سوم.mp3
زمان: حجم: 17M
🔶روایت زندگی شهید محمدخانی 🔹قسمت سوم 🎙گوینده: فاطمه کریمیان @darsargomm
. شاید هم آن روزها اوضاع زندگی‌ام آنقدرها که فکر می‌کردم، بد نبود . شاید زندگی‌ام پر از لحظه‌های کوتاهی بود، که واقعا در آن‌ها خوشبخت‌ بودم شاید فقط لازم بود کمی مکث کنم و جهانِ اطرافم را زیباتر ببینم ... @darsargomm