.
شاید هم آن روزها اوضاع زندگیام
آنقدرها که فکر میکردم، بد نبود .
شاید زندگیام پر از لحظههای کوتاهی بود،
که واقعا در آنها خوشبخت بودم
شاید فقط لازم بود کمی مکث کنم
و جهانِ اطرافم را زیباتر ببینم ...
@darsargomm
منو برگردونید به روزایی که سریال شهرزاد برای اولین بار پخش میشد و این آهنگو کشف کردیم
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در ستایشِ ایمان و باور ✨
🎬 انیمیشن: Onward
@darsargomm
کسایی که بیزاری و تنفرشونو از ظلم و جنگ بیان میکنن ولی از ظالم به طور واضح حرفی نمیزنن رو درک نمیکنم
مثلا میگن لعنت به اونایی که باعث این جنگ شدن ولی اسمی از آمریکا و اسرائیل نمیارن ...
خب دقیقا لعنت به کیا؟!
مگه جز آمریکا و اسرائیل ( و دست نشاندههای داخلیشون) الان دشمنِ دیگهای داریم؟
الان دیگه همه چی اظهر من الشمسه
محافظه کاری یا بیبصیرتی یا هرچی اسمشو بشه گذاشت الان دیگه هیچ توجیهی نداره هموطن!
صداتو آزاد کن بگو:
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل✊🏼
بغض و کینهتو بریز تو صدات
و بگو تا عادت کنی به بیزاری از ظالم ...
الان نگی دیگه کِی میخوای بگی؟
@darsargomm