مریض را به شفاخانه میبرند
من را به آغوش تو ...
سید مصطفی موسوی
@darsargomm
تلاش ایرانیا رو برای ارتباط گرفتن با زائرای عرب، توی حرم دوست دارم :)
الان یه پیرزن کنارم نشسته داره تلاش میکنه با دو تا خانم عرب ارتباط بگیره و بهشون بفهمونه که حرم جا برای خوابیدن داره، ولی همشو فارسی میگه فقط حرف "ه" رو از ته حلقش میگه :)))))
#روزمره_نویسی
@darsargomm
خب بهتره به چیزایی که ندارم فکر نکنم!
به جاش به چیزهایی که دارم فکر میکنم...
من یه عالمه امید دارم...
بهتره به امیدم فکر کنم...
🎬 پیرمرد و دریا
@darsargomm
روز عید غدیر خیلییی حرم قشنگ بود
و حس و حالِ خوبی داشت
این رواق پر از عروس و دامادایی بود که با کلی عشق زندگیشونو شروع کردن
واقعا روحم تازه شد با دیدنشون
و خب به این فکر میکردم که انتخابِ درست مهمه ولی مهمتر از اون مهارتِ ارتباطه و علت این همه طلاق و جدایی شاید همین عدمِ مهارته
اگه آدما قبل از ازدواج یکم فقط یکم برای خودشناسی و شخصیت و آگاهیشون وقت بذارن خیلی از تعارضا به وجود نمیاد
بگذریم اصلا بحثم این نبود
میخواستم بگم سهمِ من و دوستم از این قشنگی شد این عکس و یه گل :)))
#روزمره_نویسی
@darsargomm
اختَر نُزلاء قلبك بدقّة
فَلا أحد سيدفَع ضريبة سكنِهم سِواك
ساكنينِ دلت را به دقت انتخاب كن؛
چرا که مالیاتِ سکونتشان را کسی غیر از تو نمیپردازد...
- جبران خليل جبران
@darsargomm
عربها وقتی کسی یا چیزی براشون خیلی عزیز باشه میگن:
بِأمانة موسی بن جعفر(ع)
یعنی امانت سپردم دست موسی بن جعفر(ع)
عزیزهای زندگیمونو امانت بسپریم دستشون❤️
@darsargomm
| دَر سَر گُم |
ولی جدی آدمی که از خدا نترسه هیچ ترمزی نداره انگار هر کاری دلش بخواد انجام میده انگار نه انگار خدای
.
ما همه فرعونیم،
فقط مِصرهای ما کوچک و بزرگ میشود.
- عین صاد
@darsargomm