| دَر سَر گُم |
جنگ بالاخره تموم میشه،
روزها و ماهها و سالها میگذره،
و این مدل شاهکارها ماندگار میشن در تاریخ برای نسلهایِ بعدی .
و علتِ ماندگاریشون چیه به نظرتون؟
این که بخشی از تاریخِ وطنمونو روایت کردن.
چه خوب میشه که هر کدوم از ما هم یه گوشهای از کارِ روایتِ این روزایِ تاریخِ ایرانمون رو برداریم
یکی با قلمش، یکی با دوربینش و هر کسی به هر نحوی که میتونه...
ما برای فراموش نشدن، برای ثبت شدن در حافظهی تاریخ و الهامبخششدن برای آزادگانِ جهان به روایتهای ماندگارِ بیشتری نیازمندیم.
@darsargomm
نوشته بود:
اتفاقا افتخار کنید به نمازتون، به حیاتون،
و به هرچیزی که شما رو به خدا نزدیک میکنه.
نذارید با جملهی «دنیا دو روزه» فریبتون بدن ..
@darsargomm
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید کمتر سرسخت میبود،
شاید بیشتر احساساتش را بروز میداد،
شاید هم نه ..!
@darsargomm
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه شانس بیاری
قبلِ بردن، باختنو یاد بگیری...
بعد چی میشه اون موقع؟
برای همیشه میبَری ...
@darsargomm
توی غرب آسیا اگه ساعت ۱۰ شب خوابیدی که خوابیدی، اگه نه تا خودِ صبح بیداری با این همه خبر و ... :))
@darsargomm
دَر سَر گُمtmpvp8sza48_compressed.opus
زمان:
حجم:
5.4M
🔶روایت زندگی شهید محمدخانی
🔹قسمت هشتم
🎙گوینده: فاطمه کریمیان
@darsargomm
شبیهِ ما؛ پر از عاطفه و احساس و دلبستگی
ولی انتخاب کردند برای آرمان مقدسی بروند .
@darsargomm
گاهی اونقدر رنج و زخمی که از بدیهای آدما توی دلت میشینه عمیقه که به خدا میگی تو چقدر صبوری قربونت!
چقدر صبوری که بدی و ظلمِ ما آدما رو نسبت به هم میبینی و باز هم برامون خدایی میکنی.
و چقدر ما گاهی گستاخیم که میدونیم خدا با وجود بدیهامون باز هم نسبت بهمون مهربونه و باز بدی میکنیم!
توی دعای ابوحمزه این عبارت اومده که:
«ببخش بندهای را که فهمید تو دلت نمیآید عذابش کنی و بی حیا شد.»
@darsargomm
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
مردم گویند چه خواهد شد
ما میگوییم تو میآیی ...
@darsargomm