گاهی اونقدر رنج و زخمی که از بدیهای آدما توی دلت میشینه عمیقه که به خدا میگی تو چقدر صبوری قربونت!
چقدر صبوری که بدی و ظلمِ ما آدما رو نسبت به هم میبینی و باز هم برامون خدایی میکنی.
و چقدر ما گاهی گستاخیم که میدونیم خدا با وجود بدیهامون باز هم نسبت بهمون مهربونه و باز بدی میکنیم!
توی دعای ابوحمزه این عبارت اومده که:
«ببخش بندهای را که فهمید تو دلت نمیآید عذابش کنی و بی حیا شد.»
@darsargomm
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
مردم گویند چه خواهد شد
ما میگوییم تو میآیی ...
@darsargomm
🌱
چه غم که عشق به جایی رسید یا نرسید ...
که آنچه زنده و زیباست نفسِ این سفر است
@darsargomm
میدانم در این زمانه شریف ماندن،
گاهی دشوارترین کارِ جهان است؛
اما تو شریف باش و شریف بمان عزیز من!
شرافت چیزی است که هیچوقت از داشتنش پشیمان نمیشوی، حتی اگر گمان کنی که شرافت مدتهاست در جهان مُرده است .
@darsargomm