eitaa logo
| دَر سَر گُم |
677 دنبال‌کننده
226 عکس
93 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
چند شب پیش حمید علیمی تو یه تجمعی حرف قشنگی زد گفت《به اینایی که به وطنشون پشت کردن نگید وطن فروش ، اینا وطن فروش نیستن؛ اینا بی وطنن ... وطن فروش چیزی داره برا فروختن ولی اینا هیچی ندارن 》 واقعا از تصور بی وطن بودن تنم لرزید کسی که وطن نداره، انگار هیچی نداره تو این دنیا خدایا ما را یه لحظه ام بی وطن نخواه خدایا عشق به وطن را یه لحظه هم از ما نگیر @darsargomm
اردیبهشت شد🌱 خدایا یه شیراز لطفا
هیچ چیز کمرخُردکن‌تر از جشنِ اشتباهی، برای آدمِ اشتباهی نیست . ما در زندگی آدم های زیادی را جشن گرفتیم که آمده بودند بروند ! حتی داشتیم گُل روی سرشان می‌ریختیم حینی که از رویمان رد شدند . آدم هایی که چاهِ تنهایی را عمیق‌تر کردند برایمان و رفتند ... یکی که باید می‌بود و نبود ، یکی که می‌آمد ولی آمدنش هیچ چیز را عوض نمی‌کرد ... - احسان عبدی پور @darsargomm
| دَر سَر گُم |
سعدی میگه مقدارِ یارِ هم‌نَفَس چون من نداند هیچکس ماهی که بر خشک اوفتد، قیمت بداند آب را @darsargomm
مامان بزرگم کلی شعر حفظ بود یکی از شعرایی که همیشه میخوند این شعر سعدی بود آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد، هیزم است دلم تنگ شد براش :) میشه یه فاتحه مهمونش کنید؟ @darsargomm
45.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رنج‌هامونو بشناسیم و دسته بندی کنیم برای بعضی رنجا باید جنگید و بعضی دیگه رو باید فقط پذیرفت ... @darsargomm
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. و در نهایت وطن تنها داراییِ ماست🇮🇷 پی نوشت : این مردم واقعا مبعوث شدن! زیر بارون امشب پر‌شورتر از هر شب اومدن این آقایی که روی ویلچرن تقریبا هر شب میان تکلم براشون سخته دستاشون به سختی حرکت میکنه ولی با عشق برای وطن شعار میدن و پرچم تکون میدن عجیب مردمی‌ان این مردمانِ مبعوث شده @darsargomm