هدایت شده از 🍃 روح و ریحون 🍃
ولی من خیلی دلتنگِ اینم که
از باب الجواد به حرم امام رضا مشرّف بشم💛
@darsargomm
| دَر سَر گُم |
حِرزت در این زمانه غم، چاره ساز شد
گفتیم یا "جواد" و درِ بسته باز شد...
@darsargomm
گفت: «مرا یادت هست؟»
دویدم و در راه فکر کردم که من چه یادی دارم، چرا یادم به وسعت همه تاریخ است؟ و چرا آدم ها در یاد من زندگی میکنند و من در یاد هیچکس نیستم؟
سال بلوا | عباس معروفی
@darsargomm
یه بزرگواری همین روزا توی هوای کربلا نفس کشیدن و ما رو هم [همه اعضای کانالو] بین الحرمین یاد کردن و نایب الزیاره بودن :)
همینقدر قشنگ ✨🤍
@darsargomm