_"داری با زندگیت چیکار میکنی؟"
بیشتر از اینکه آدمو به خودش بیاره مایوس کننده است.
+بله، ما در جریان غلطی که داریم میکنیم هستیم.
@darzharfa
پرسید: از عشق چه به دست آوردی؟
گفتم: حالا تمام شعرهای غمگین جهان را میفهمم …
@darzharfa
میل عجیبی به زیستن افعال نفی پیدا کردم؛ نبودن، نرفتن، ندیدن و نگفتن.
چیزی متعلق به من نیست،
و من هم متعلق به چیزی نیستم.
حسهای قدیمی دیگه در من به وجود نمیان و از خَلاء بین جسم و روح و اختلاف نظر عقل و احساس بیزارم.
@darzharfa