من استاد قورت دادن بغضم. هر وقت یکی ناراحتم میکنه، فقط لبخند میزنم و میگم: «عیبی نداره.»
ولی شب که میشه، همهی حرفای نگفتهم یهو حمله میکنن. دلم میخواد داد بزنم، ولی فقط با خودم حرف میزنم. میگم: «چرا نگفتی؟
چرا دفاع نکردی؟»
و بعد همون بغض باهامه تا روز بعد.
@darzharfa
یک حسی دارم انگار که نمیتونم بپذیرم این واقعیته و کابوس نیست!پس پناهمیبرم به خواب و رویاهام..
@darzharfa