🔹 امسال دشمن با تمام ظرفیت خودش آمد پای کار تا بتواند در دهه اول محرم، در میان مردم ایجاد چند دستگی و درگیری ایجاد کند، دوقطبی بسازد و از آب گل آلود شده ماهی خود را صید کند...
🔹 امسال دشمن حتی طرح ریزی وسیعی انجام داد تا بتواند مردم ایران را به خاک و خون بکشد و کربلائی دیگر رقم بزند...
🔹 امسال تمام ظرفیت رسانه ای و میدانی دشمن به کار افتاد که دفع حداکثری کند از خیمه گاه اباعبدالله الحسین علیه السلام...
🔻 اما، آنچه رقم خورد، وحدتِ حداکثری مردم بود زیر عَلَم سیدالشهداء و جذب حداکثری بود در حُب الحسین در قلبهای مومنِ مردم
🔻 حضور مردم در مراسمات امسال، بسیار گسترده تر و پرشورتر از سالهای گذشته بود؛ این حضور گسترده نه تنها در ایران رقم خورد بلکه تا قلبِ اروپا و آمریکا نیز شاهد حماسه آفرینی مردم به عشق حسین شد...
✅ و بار دیگر به جهانیان ثابت شد نخ تسبیح وحدت مردم ایران، اهل بیت عصمت و طهارت است و بس ...
#فرزندآوریبرایاهلبیت
🇮🇷@davat114
🔻 واقعیت ایران
🔹 همه مومن شدند برای عزای اباعبدالله...
🔸 فارغ از هر رنگ و بویی، با هر تفکر و نگاهی، کوچک و بزرگ، زن و مرد و ... گرد هم جمع شدند به عشق حسین علیه السلام
👈 دیروز غدیر، امروز عاشورا و فردا اربعین چشمه ای از عشق و ارادت مردم ایران به اهل بیت به تصویر کشیده شد و خواهد شد.
#فرزندآوریبرایحسَینعلیهالسلام
🇮🇷@davat114
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله🏴
دوست گرامی،
باسلام
بیش از ۱۰۵ روز از فرمان حضرت آقا برای تدوین و اجرای برنامه ی حل مساله کشف حجاب می گذرد...
شما دعوتید به هم اندیشی ملی
https://survey.porsline.ir/s/Dny3vXI
ستاد عفاف و حجاب کشور
رویداد ملی تعالی حکمرانی حجاب
بیست دقیقه وقتت را نذر حجاب کن به نیت حضرت زینب سلام الله علیها
🇮🇷@davat114
#مقام_معظم_رهبری
✅ به وقت فریضه...
کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همهشان کشته شدند، اما در تاریخ اینها را مدح نمیکنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آنجا میایستید تماشا میکنید، امام حسین به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت میآیید در میدان. این کار را به هنگام انجام ندادن این جور است. کار را به هنگام باید انجام داد. نباید غفلت کنیم از وظیفهای که عقل و شرع به عهدهی ما گذاشته. باید بدون تأخیر وارد میدان بشویم. نباید تأخیر داشته باشیم. آن وقت به تناسب اهمیتی که آن کار دارد، خطرات را به جان بخریم. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
👈 از جمله موضوعاتی که باید به وقت و بدون تاخیر، مورد توجه مسئولین و عموم مردم قرار بگیرید، مسئله فرزندآوری و بحران جمعیت می باشد.
#بحران_جمعیت
#فرزندآوری_فریضهها
#نشر_خوبیها
🇮🇷@davat114
🔻خروش حسین، خاموشی مردم:
مرگ محافظهکاری، ماندگاری انقلابیگری
🖊 مهدی جمشیدی
۱. نمیتوان از عاشورا گفت و روضۀ جزئیّات گدازنده را شنید اما از «تنهایی» و «غربت» حسینبنعلی - علیهالسلام- پرسش نکرد. مردمانِ مسلمان آن روزگار از قیام حسین، بیخبر نبودند؛ نه از قیام او، نه از حقانیّت و فضیلت او. شاید راه او را باور نداشتند و شاید با وجود باور به انتخاب دشوار او، نتوانستند مخاطرۀ همراهی با او را بپذیرند و در منازعۀ میان عقل اینجهانی و عشق آنجهانی، هوادار هوس خویش شدند. هرچه که هست، حسین در طول دوران امامت خویش، تنها توانست هفتاد و اندی را با خود در کربلا همراه کند. دیگران یا در جبهۀ مخالف او بودند یا بیطرفان و خاموشانی بودند که سر به مرداب زندگی خویش فرو بردند و او را در آن معرکۀ تاریخی، تنها و بییاور نهادند. اما چرا حسین، «تنها» ماند؟ چرا جامعۀ اسلامی که پنجاه سال بیشتر با رحلت رسول اکرم فاصله نداشت، جانب او را نگرفت؟ اگرچه پس از کربلا، غوغاها و قیامها و طغیانها برخاست، امّا مسأله این است که چرا در آن «لحظۀ تاریخی» که او پرچم اعتراض و مقاومت برافراشت، نه فریادی به حمایت از او، سکوت سنگین را شکست و نه شمشیری در کنار او از نیام سر بر کشید؟! درد و داغ غربت و تنهایی حسین، کمتر از شهادت او نیست.
۲. در میانۀ این ابتلاء عظیم، بسیارند آنان که نه در این سو بودند و نه در آن سو، امّا در آن زمانه بودند و میتوانستند حسین را در کربلا تنها نگذارند؛ حتّی به بهای جان خویش، امّا چنین نکردند و اندکی بیش زندگیکردن را بر این «همراهی مؤمنانه» ترجیح دادند. آنان، سالیانی بیشتر زیستند و طعم لذایذ دنیا را چشیدند، امّا حیاتشان، بیاثر و خنثی بود. مردگانی بودند که زندگی را در «تنفّس در اکنون» میدیدند و شهامت دستکشیدن از اکنون را برای آفریدن یک «تاریخِ جدید» نداشتند. کوتهاندیشانی که خواستهها و تمنیّاتشان، از زندگی روزمرّهاشان فراتر نمیرفت و دینداری را به بازی دنیا گرفته بودند و تاب زیان را نداشتند. نبرد نابرابر کربلا، حاصل کنارهگیریِ انبوهِ مردمانِ مسلمان از این نزاع تاریخی بود، وگرنه تقدیر دیگری رقم میخورد و عالَم اسلامی به سوی دیگری روانه میشد. مردمان، حقّ را شنیدند، امّا به یاریاش نشتافتند و باطل را دریافتند، امّا در برابر آن صف نکشیدند. همگان، نظارهگر و خاموش ماندند و حسین در تراکم سکوت اینان، به مسلخ رهید و جرعۀ زهرآگین غربت را نوشید و زخمهای بسیار چشید.
۳. عاشورا، آداب شوریدن است و ازاینرو، نقطۀ مقابلِ «بیتفاوتی» و «انفعال» و «نظارهگری» است. عاشورا، رسم خروشیدن و جوشیدن میآموزد و «محافظهکاری» و «مصلحتاندیشی» را بدنام و منفور میسازد. در منطق عاشورا، باید از همهچیزِ خویش گذشت و فانی در حقّ شد؛ باید به بیابان بلا رفت و در گرداب خون، غوطهور شد؛ باید تمام محاسبههای معطوف به خود را کنار نهاد و به حکمِ عقل سرخ، دل به دریای شمشیر سپرد؛ باید آداب عافیت را نادیده انگاشت و هزینۀ گزاف مقاومت را پراخت؛ باید میان تسلیم و مرگ، از جان گذشت و با زندگی در سایۀ حقارت، بدرود گفت. عاشورا، یک قاعده است نه یک استثناء؛ یک منطق است نه یک مورد؛ یک فلسفه برای حیات است نه یک داستان گزنده برای گریستن؛ یک تاریخ مستمر است نه یک امر تاریخیشده.
۴. سرانجام، حسین در سال شصتویک هجری رفت و اینان – مردمانِ مسلمان آن روزگار - ماندند، امّا نه! اگر همۀ زمانها عاشورا و همۀ زمینها کربلاست، پس باید گفت حسین ماند و اینان رفتند. قافلۀ حسین از حرکت بازنایستاده است و همچنان در متن تاریخِ «حیاتِ باطنیِ انسان»، سیر میکند و تکرار میشود و حماسهها و خیزشها و صیرورتهای قدسی میآفریند. این او بود که به تاریخ، معنای تازه بخشید و در این امتداد، خوبان هر نسل و عصر را از تاریکخانۀ تعلّقاتِ زندگی رها ساخت و به قافلۀ جریانمند خویش افزود. او در دل تاریخ قدسی، جاریست؛ همچون چشمهای زلال، میجوشد و جان اصحابِ حقیقت را سیراب میکند. تاریخ حسین، تاریخِ در سایه نیست، بلکه معنی حیات است و غایت آن. غیر از آن، هرچه که هست، بیش از لایههای ظاهری و نمودهای پوشالی نیست. و این مقاومت و ایستادن و انقلابیگری و دل به دریای موّاج حادثه سپردن است که تاریخ میآفریند، نه محافظهکاری و مصلحتاندیشی و تسلیم و هراس. محافظهکاران از زمانۀ خویش فراتر نمیروند و در فردای تاریخ، به شمار نمیآیند.
🇮🇷@davat114
امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمیخواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود.
روز عاشورا میگوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟»
شب صحبت میکند تا مبادا خبیثی در بین طیّبها باشد، و روز سخن میگوید تا مبادا طیّبی در بین خبیثها مانده باشد.
شب غربال میکند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال میکند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
#فرزندآوریبرایطیبها
🇮🇷@davat114
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مبلغ باید معمار باشد
ــــــــــــــــــــــــ
حجتالاسلام والمسلمین پناهیان:
ما نیاز داریم دانش تبلیغ دین رو در حوزه در جامعه افزایش بدیم.
#فرزندآوریبرایتبلیغها
🇮🇷@davat114
📢 تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی
👈 از اقدامات امام سجاد(علیهالسلام)
✏️ رهبر انقلاب: امام سجاد به تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی کمر بست. چرا؟ چون طبق تحلیل آن امام بزرگوار، بخش مهمّی از مشکلات اساسی دنیای اسلام که به فاجعه کربلا انجامید، ناشی از انحطاط و فساد اخلاق مردم بود. اگر مردم از اخلاق اسلامی برخوردار بودند، یزید و ابنزیاد و عمر سعد و دیگران نمیتوانستند آن فاجعه را بیافرینند... ممکن نبود حکومتها - ولو فاسد باشند؛ ولو بیدین و جائر باشند - بتوانند مردم را به ایجاد چنان فاجعه عظیمی؛ یعنی کشتن پسر پیغمبر و پسر فاطمه زهرا سلاماللهعلیها وادار کنند. ۱۳۷۲/۰۴/۲۳
#فرزندآوریبرایتغییرها
🇮🇷@davat114
11.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رجز دختران ایران برای فرومایگان توهین کننده به قرآن کریم به زبان انگلیسی.
روز به روز نورش درخشانتر خواهد شد.
#فرزندآوریبرایدرخشانترها
#نشر_خوبیها
🇮🇷@davat114
⏳حساسیت به انحراف کم شد، شیخ فضلالله به دار کشیده شد
رهبر انقلاب: چه شد که غربیها، مشخصا انگلیسیها، در این مساله [مشروطه] کامیاب شدند؛ از چه شگردی استفاده کردند که کامیاب شدند. در حالی که مردم که جمعیت اصلی هستند، میتوانستند در اختیار علما باقی بمانند و اجازه داده نشود که شیخ فضلالله جلو چشم همین مردم به دار کشیده شود؛ قاعدهی قضیه این بود. به نظر من مشکل کار از اینجا پیش آمد که اینها توانستند یک عدهای از اعضای جبههی عدالتخواهی - یعنی همان اعضای دینی و عمدتا علما - را فریب بدهند و حقیقت را برای اینها پوشیده نگه دارند و اختلاف ایجاد کنند... انسان میبیند که حساسیت آنها را در مقابل انحراف کم کردهاند؛ اما حساسیت بعضیها مثل مرحوم آشیخ فضلالله باقی ماند... یک جمع دیگری از همین جبهه، این حساسیت را از دست دادند و دچار خوشباوری و حسنظن و شاید هم نوعی تغافل شدند. البته انسان حدس میزند که بعضی از ضعف شخصیتیها و ضعفهای اخلاقی و هوای نفس بیتاثیر نبود. ۱۳۸۵/۰۲/۰۹
🗓 یازدهم مرداد مصادف با سالروز شهادت شیخ فضلالله نوری از رهبران نهضت مشروطه در سال ۱۲۸۸ هجری شمسی
⏳تاریخ ایران و جهان به روایت رهبر انقلاب
#فرزندآوریبرایحساسیتها
🇮🇷@davat114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 توصیه مهم رهبر انقلاب به کسانی که ایران 🇮🇷 را دوست دارند.
#فرزندآوریبرایامیدها
#فرزندآوریبرایایمان
#فرزندآوریبرایایران
#نشر_خوبیها
🇮🇷@davat114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖌 رهبر انقلاب :
اگه صد مورد خیانت خواص را هم دیدید ناامید نشوید ، ان شاء الله همه شما نابودی تمدن منحط آمریکایی و صهیونیزم را خواهید دید.
پ.ن:اگر چند بار هم این ویدئو را نگاه کردید، باز هم با دقت بیشتری ببینید و برای دوستانتان ارسال کنید.
پ.ن۲: هرکس باعث ایجاد يأس و ناامیدی در مردم شود ، خائن است.
🎙امامخامنهایحفظهالله
#فرزندآوریبرایامیدها
#نشر_خوبیها
🇮🇷@davat114