eitaa logo
دعوت شوم
422 دنبال‌کننده
66 عکس
61 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
7.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا احمدبصری سخنانش را بی‌نامِ‌خدا آغاز می‌کند؟ ▫️ اهمیت ذکر بسم‌الله در آغاز سخن و کار در کلام اهل‌بیت‌علیهم‌السلام 💠 در این کلیپ کوتاه، نمونه‌هایی از آغازهایِ بی‌نام‌خدای مدعی دروغین یمانی به نمایش در آمده است! پ.ن: سرنوشت برخی مدعیان دروغین مانند بهاءالله، به ادعای الوهیت انجامید! تا جایی که میرزاحسینعلی بنیانگذار بهائیت، پیکر خودش را به عنوان قبله‌ی نماز بهائیان قرار داد...! این را گفتیم که اگر فردا جناب احمد بصری پس از ادعای وصایت، امامت و نبوت، مدعی الوهیت نیز شدند، تعجب نکنید! @DavateShoom
🔴 روضه‌ی احمدالحسن در مجلس عزای امام حسین(ع)! ▪️ احمدبصری در یکی از دستوراتش، با استفاده‌ی ابزاری از جلسات روضه‌ی سیدالشهداء علیه السلام، صریحاً از طرفدارانش میخواهد که اگر قصدشان هدایت و دعوت دیگران به سوی وی باشد، می توانند در روضه‌ها شرکت کنند وگرنه مجاز به شرکت در این‌گونه مجالس نیستند!! @DavateShoom
هدایت شده از دعوت شوم
✅ داده نما | احمدالحسن و اتباعش چطور از اربعین حسینی برای رسیدن به مقاصد شومِ خود استفاده می کنند؟ ⚠️ غارتگرانِ اعتقاد و مال زائران دلسوخته ی سیدالشهداء علیه السلام، در کمین اند... ➕ دریافت تصویر با کیفیت: https://b2n.ir/94007 @DavateShoom
هدایت شده از دعوت شوم
نظر احمـد بصری (مدعی دروغین یمانے)، درباره‌ی زائران میلیونی اربعــین سیدالشهداء علیه‌السلام @Davateshoom
❗نظر احمد بصری درباره‌ی زائــرانِ أربعین سیدالشهـداء علیه‌السلام •• یکی از مهمترین چالــش‌های پیش روی تشیع، برخورداری جریان انحرافی احمد الحسن از بینش تکفیری درباره تمامی مسلمانانی است که این دعوت انحرافی را نپذیرفته و یا با آن مخالفت کرده اند. •• به عنوان نـمونه: احمد بصری در بیانیه ای اعلام کرد: «به اسم امام محمد بن الحسن المهدي علي اعلام می کنم؛ همانا هر کسی که به این دعوت ملحق نشده و بیعتش را تا تاریخ ۱۳ رجب ۱۴۲۵ با وصی امام مهدی علنی نکند، از ولایت علی بن ابی طالب خارج بوده و از این طریق جایگاه بدی در جهنم خواهد داشت. و همانا رسول خدا نیز از تمامی کسانی که وارد این دعوت نشده و بیعت خود را علنی نکرده اند برائت جسته است.» (!) •• همچنین در خطابه خود در ماه محرم؛ با اهانت و فحاشی به زائران چند میلیونی اربعین، آنها را بخاطر مخالفت با خود، دشمنان ائمه معرفی می کند! @Davateshoom
بسم الله الرحمن الرحیم خدمت همه دوستان و مخاطبین سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک عرض میکنم. چند مدتی بود دنبال فرصتی مناسب بودم که حاصل تحقیقات و مطالعات و مباحثات خود را در خصوص دعوت احمدالحسن اعلام کنم. بفضل خدا توفیق شد در این روز مبارک این خبر مهم را که حاصل عنایت امام مهدی عج به این حقیر است خدمتتان اعلام کنم. اینجانب سید حسن سید پور آذر همانطور که می دانید؛ هفت سال به دعوت احمدالحسن ایمان داشتم؛ در کتب احمد الحسن تحقیق کردم؛ مقالات متعددی در این زمینه تالیف کردم؛ در حوزه مهدویت تدریس داشتم و همچنین به عنوان مدیریت دانشکده مهدوی از طرف مسئولین منصوب شدم و برای پیشرفت علمی انصار فعالیتهای متعددی انجام دادم. اما بعد از بازخوانی و تامل دوباره و تحقیق آزادانه و بدون تعصب به این نتیجه رسیدم که اشکالات متعدد و تعارضات و تناقضات علمی بسیار و کمبودهای تربیتی و تعارضات در مواضع سیاسی اجتماعی در این دعوت وجود دارد؛ لذا به صورت رسمی اعلام میکنم که دعوت احمدالحسن را دعوت حقی نمی دانم. والسلام علی من اتبع الهدی سید حسن سید پورآذر ۲۴ مهر ۱۴۰۰ مصادف با ۹ ربیع الاول۱۴۴۳ https://t.me/maghalat_seyedpourazar
📣 فوری و مهم با خبر شدیم که سیدحسن سیدپورآذر، قدیمی‌ترین عضو فرقه مدعی یمانی و رئیس دانشکده این فرقه در ایران، ضمن اعتراف به وجود اشکالات و تناقضات اساسی در این جریان، رسماً حق نبودن دعوت احمدالحسن را اعلام کرده است. در صورت صحت داشتن این ماجرا، شکستی بزرگ برای این فرقه‌ی انحرافی در ایران اتفاق افتاده است که باید منتظر پس‌لرزه‌های این شوک مهم به فرقه‌ در ایران باشیم! @DavateShoom
26.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فیلم اظهارات پورآذر در اعلام برائت از فرقه مدعی یمانی بسم الله الرحمن الرحیم خدمت همه دوستان و مخاطبین سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک عرض میکنم. چند مدتی بود دنبال فرصتی مناسب بودم که حاصل تحقیقات و مطالعات و مباحثات خود را در خصوص دعوت احمدالحسن اعلام کنم. بفضل خدا توفیق شد در این روز مبارک این خبر مهم را که حاصل عنایت امام مهدی عج به این حقیر است خدمتتان اعلام کنم. اینجانب سید حسن سید پور آذر همانطور که می دانید؛ هفت سال به دعوت احمدالحسن ایمان داشتم؛ در کتب احمد الحسن تحقیق کردم؛ مقالات متعددی در این زمینه تالیف کردم؛ در حوزه مهدویت تدریس داشتم و همچنین به عنوان مدیریت دانشکده مهدوی از طرف مسئولین منصوب شدم و برای پیشرفت علمی انصار فعالیتهای متعددی انجام دادم. اما بعد از بازخوانی و تامل دوباره و تحقیق آزادانه و بدون تعصب به این نتیجه رسیدم که اشکالات متعدد و تعارضات و تناقضات علمی بسیار و کمبودهای تربیتی و تعارضات در مواضع سیاسی اجتماعی در این دعوت وجود دارد؛ لذا به صورت رسمی اعلام میکنم که دعوت احمدالحسن را دعوت حقی نمی دانم. والسلام علی من اتبع الهدی سید حسن سید پورآذر https://t.me/maghalat_seyedpourazar @DavateShoom
9.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍برش هایی از سخنان مهم و قابل تأمّل سیدپورآذر در اعلام برائتش از فرقه مدعی یمانی؛ 🔸 دوست صمیمی عباس فتحیه و اولین کسی بودم که فتحیه دعوت را برایم تبیین کرد. 🔹 بعد از فعالیت های زیاد، به عنوان مدیر دانشکده فرقه در ایران منسوب شدم. 🔸این دعوت دچار کمبودهای اخلاقی و تربیتی است. 🔹 در زمینه های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی این فرقه دارای تناقض و تعارض است. 🔸 ماه ها بررسی کردم، به این نتیجه رسیدم که اشکالاتی که وجود دارد، اساسی است و نمی توان از کنار آن به آسانی گذشت! 🔹 مسئولین فرقه هم پاسخی برای این اشکالات نداشتند. 🔸 از کسانی که می دانم از دعوت برگشته اند، می خواهم بیایند حق را بگویند... @DavateShoom
💡 چراغ بعدی را چه کسی روشن خواهد کرد؟ در پی اعلام برائت سید حسن سید پورآذر، و دعوت او از سایر دوستان و همراهان سابقش برای علنی کردنِ تصمیمشان مبنی بر بازگشت از این دعوتِ شُوم، به نظر می‌رسد که مسیر برای این عده از افراد بسیار هموارتر شده است و امیدواریم در روزهای آینده باز هم شاهد این های مسرّت‌بخش باشیم! @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ شبهه بدید، می پیچونیم!! ‼️ آقای سید پور آذر در صحبتهاشون فرمودند که شبهات رو با مکتب و بزرگان دعوت مطرح کردم، پاسخی ندادند! یادی کنیم از کلیپ بالا که قبلاً درباره نحوه‌ی پاسخگویی به شبهات در فرقه‌ی یمانی دروغین به روش «پیچوندن»، به سمع و نظر شریفتان رسیده بود! @DavateShoom
👈 حکایت دو سید حسن (۱) 💥 از تا ✍️ 1⃣ اگر قرار باشد روزی از سرشت و سرنوشت رفقای قدیمی‌ام برای شما گرامیان بنویسم، بسیار پرخاطره و پرماجرا می‌شود. خیلی از دوستان دوران طلبگی من، به جایگاه شایسته‌ای رسیدند که انصافا تحسین برانگیز است اما برخی نیز دچار ریزش شدند و از شاهراه "کتاب الله و عترتی" دور افتادند. از سیدحسن آقامیری - که ابتدا بسیجی تند و تیزی بود و بعدا چوب حراج به همه باورها و اعتقادات خویش زد - بگیر؛ تا سید حسن سید پورآذر - هم‌حجره دوست‌داشتنی و پرتلاشم - که به نحو عجیبی در دام فرقه احمدالحسن افتاد؛ چندانکه مدیر دانشکده آن فرقه در ایران گردید. برای من هنوز قابل هضم نیست که چرا یک طلبه فاضل مثل ایشان، بایستی از مدرسین سطوح حوزه باشد و دکترای کلام اسلامی را هم بگیرد، ولی به راحتی به دست یک فرقه معلوم الحال شکار شود؟! در هر صورت، از خبر ندامت و بازگشت ایشان خوشحال شدم و بدین وسیله لطف پرورگار منان را سپاس می‌گویم. 2⃣ ابتدا، از قصه "سیدحسن پورآذر" شروع می‌کنم. از دوران هم‌حجرگی ما در مدرسه رسالت، چیزی حدود ۲۳ سال می‌گذرد. فضای دهه ۷۰ با امروز قابل قیاس نیست ولی داعیه انحراف ستیزی ایشان با سرنوشتی که بعدا برایش رقم خورد، همخوانی نداشت. فراموش نمی‌کنم که بارها از انحرافات فکری در برخی روحانی‌نمایان سخن می‌گفتم و او نیز عمیقا اظهار تاسف می‌کرد. اهل شب زنده‌داری بود و به شدت از سوء عاقبت می‌هراسید. یادم نمی‌رود حدود یک سال بعد، او و دوستان همفکرش، شدیدا بر منحرف بودن برخی از طلاب مدرسه، پافشاری کردند و حتی به مدیر گوشزد کردند که اگر آنها را اخراج نکنی، ما و جمع کثیری از مدرسه می‌رویم. مدیر مدرسه که چنین رویکردی را تندروی می‌دانست، مقاومت کرد و لذا ایشان و دوستانش همگی رفتند! این اقدام، شکاف زیادی ایجاد کرد و ضربه‌ای به پیکر مدرسه وارد آورد. افزون بر این، یکی از خطبای بسیار معروف کشوری - که حتما او را می‌شناسید - در مدرسه ما تدریس می‌کرد. یکی از همفکران صمیمی آقای پورآذر -که کاملا مورد تایید وی بود- به بهانه اینکه شوخی‌های آن استاد مناسب نیست، کلاس درس ایشان را به هم زد و زمینه اخراج استاد را برای همیشه از مدرسه فراهم آورد! ایشان نسبت بدین گونه اقدامات، انتقادی نداشت و گاه حمایت هم می‌کرد. روی همین سوابق بود که وقتی شنیدم رفیق قدیمی ما، با احمدالحسن بیعت کرده و با حلقه انحرافی وی، بویژه فرد شهرآشوبی مثل "عباس فتحیه" متحد شده است، سخت متعجب شدم. 3⃣ دقیقا در همان دوران بود که با سید حسن دوم، یعنی "آقامیری" رفیق شدم. طلبه مدرسه صدوقی بود و از فعالان جدی پایگاه بسیج. روحیات خاصی داشت که در قیاس با وضعیت امروزش، بسی شگفت‌انگیز است؛ فی‌المثل نمازجمعه‌اش ترک نمی‌شد و حتی زمانی که پایش شکسته بود، به زحمت خودش را به مصلی می‌رسانید و گاه از من می‌پرسید: چرا هر جمعه با ما نمازجمعه نمی‌آیی؟ داعیه حمایت از ولایت فقیه داشت و برای حضور در تجمعات سیاسی - انقلابی دوران دوم خرداد پیشتاز بود. از دامهای رنگارنگ استعمار برای جوانان حرف می‌زد و اینکه باید آن‌ها را از فساد و گناه نجات داد و بصیرت سیاسی آنان را در برابر امریکا و اسرائیل بالا برد!! و از همنشینی با افراد منحرف دوری جست. آن روز کسی وضعیت امروزش را حتی به خواب هم نمی‌دید. او تحت تاثیر آقای حاج سید محمود ابطحی، به مدل خاصی از ترویج اسلام (مدل موسوم به اسلام رحمانی) روی آورد. ادبیات آن روز آقامیری با امروز کاملا متفاوت بود. مثلا با آب و تاب از آیت الله مصباح یزدی (ره) با عنوان "علامه" یاد می‌کرد و ضمن انحرافی دانستن افکار دکتر سروش، تاکید می‌کرد که او جرات مناظره با استاد مصباح را ندارد! چندی قبل که شنیدم آقامیری از برادرش "سید حسین" انتقاد کرده و گفته او بیش از حد انقلابی است، لختی بر این سخن خندیدم؛ چون شاید برادرش تا چهل پنجاه سال دیگر هم، به گرد پای سید حسن انقلابی آن روز نرسد! مع الوصف، بسیار بانشاط، خوش گعده و اثرگذار بود و افسوس می‌خورم که ای کاش این روحیه را در راه حق و حقیقت استفاده می‌کرد. 4⃣ اما از حق نگذریم سید حسن اول - پور آذر - با سید حسن دوم - آقامیری - تفاوت‌هایی داشت و همین امتیازات او را نجات داد. اول اینکه جدیت در تحصیل داشت و یکی از طلاب موفق کلاس به شمار می‌رفت. در مباحثه ادبیاتمان هم این مسئله پیدا بود و بعدا این مسیر را با قوت ادامه داد. لذا پس از گرایش به فرقه نیز بر کرسی فکری آن نشست؛ ولی متاسفانه آقامیری با دروس حوزه، میانه‌ خوبی نداشت. یعنی هر چقدر در فوتبال و شنا و کوهنوردی کوشا بود، همان قدر در درسش، غافل و ناموفق بود. چند سال بعد برایم از درس‌هایی که هنوز پاس نکرده بود، گفت و من حساسیت درس خواندن را به او گوشزد کردم. این خلا در سرنوشت او بی‌اثر نبود... ↕️ادامه در کانال اسرار تاریخ