↕️↕️ ادامه از قبل
👈 حکایت دو سید حسن (بخش دوم)
💥 از سید حسن آقامیری تا سیدحسن پورآذر
5⃣ تفاوت دیگری هم بین آن دو بود - و شاید بتوان از همین زاویه ریزش آنها را آسیبشناسی کرد - و آن نوع تعامل با اطرافیان است.
سید حسن پورآذر زود جذب دوستان صمیمی خود میشد و گاه با حالت فروتنی خود، تاثیر زیادی از اطرافیان میگرفت؛ و شاید همین رویه در گرویدن به فرقه بیتاثیر نبود؛ اما در نقطه مقابل، آقامیری میکوشید با ابزارهای گوناگون، دوستانش را شدیدا جذب کند. او از همان روزها، در سودای جمع کردن افراد، گرد خویش بود و فکر تمایز یافتن از دوستان و همکیشان را در دماغ میپرورانید؛ و انصافا در چیرگی بر عوام، استاد بود. از همین روی، به حرفهای جنجالی و رفتارهای غیر عادی و ساختارشکن تمایل داشت و از فقدان نگاهی عمیق و ژرف رنج میبرد؛ و چنانچه دیدیم در این چرخه، تا بدانجا پیش رفت که محتوای آیات و روایات را هم تکذیب کرد.
به نظرم آنچه سید حسن پورآذر را به گفتمان کتاب و عترت بازگردانید، صفا و خلوصی بود که در او وجود داشت و بدین گونه بود که با شهامت به خطایش اعتراف کرد و از گفتن حقیقت نهراسید. من که از این رویش جدید، بسیار خوشحالم و به ایشان صمیمانه تبریک میگویم. اما در این سوی، به بازگشت آقامیری چندان امیدوار نیستم؛ چرا که اگر مشکل آن سید حسن (پورآذر)، عمدتا از نوع فکری و نگرشی بود ولی این سید حسن (آقامیری) دچار آفت گرایشی و انگیزشی نیز هست. هر چند که نظام هدایت در اختیار خداوند است و دگرگونی دلها تنها در کف قدرت اوست: و إِلَى اللّهِ مَرْجِعُكُمْ وَ هُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ | وَ إِلَى اللَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ.
6⃣ این بنده راقم سطور نیز اذعان دارد که در زندگی از خطا و لغزش مصون نبوده و حسن عاقبت خویش را مشروط به الطاف پروردگار و مرحمت حضرات معصومین علیهم السلام میبیند (ما قال محمد و آل محمد قلنا و ما دان محمد و آل محمد "ص" دنا).
باری، به قول حافظ شیرین سخن، حسن عاقبت به "رندی" و "زهد" نیست؛ بل در گروی "کیمیای عنایت" و "گوهر معرفت" است.
🔹آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
🔹آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند
🔹...چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدیست
🔹آن به که کار خود، به عنایت رها کنند
🔹بی معرفت مباش که در من یزید عشق
🔹اهل نظر معامله با آشنا کنند
والسلام علی من اتبع الهدی
۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ هجری شمسی نبوی علی هاجرها آلاف التحیه و السلام
🆔 کانال اسرار تاریخ
🌐 http://eitaa.com/monzer_ir
📜 پیام تبریک و حمایت «اساتید و فعالان نقد جریانات انحرافی و مدعیان دروغین در عرصه مهدویت» به سید حسن سید پور آذر:
{لَقَدْ أَنْزَلْنَا آيَاتٍ مُبَيِّنَاتٍ ۚ وَاللَّهُ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ}
[همانا ما آیات و ادله بسیار روشن فرستادیم و خدا هر که را خواهد به راه راست هدایت میکند. آیه ۴۶ سوره نور.]
برادر گرامی جناب آقای سید حسن سید پور آذر؛
بازگشت حضرتعالی به مبانی صحیح مهدویت و اعلان رسمی بطلان و برائت از جریان انحرافی مدعی دروغین یمانی پس از سالها، گویای حریت و روحیه حقیقت جوی شماست که گوهری ارزشمند برای تمامی دغدغه مندان مسئله مهدویت است.
در سالهای اخیر نیز شاهد حقیقت یابی و سعادت بسیاری از ره گم کردگان بودهایم که گاهی به خاطر برخی ملاحظات شخصی استبصار خود را اعلان رسمی ننموده اند، اما این اقدام ارزشمند شما آغاز جهادی علمی است که استقامت و تلاش حضرتعالی در این راه، انشاالله منجر به هدایت دیگر به دام افتادگان و مصداق آیه ی شریفه " من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا" خواهد بود.
اکنون که با شجاعت تمام مسیر جدید خود را اعلان نموده اید و علی رغم بی اخلاقی ها و اهانت های اتباع این فرقه به حضرتعالی، از انحرافات فکری، تربیتی و اجتماعی این جریان پرده برداشته اید، ما جمعی از اساتید نقد و بررسی فرق و جریانات انحرافی، ضمن تبریک تولد دوباره و بازگشت به مسیر هدایت، دستانتان را در مسیر تبیین و جهاد علیه افکار باطل و انحرافی، به گرمی میفشاریم و از خداوند منان و حضرت حجت عج توفیق مجاهدت خالصانه در این عرصه را برای حضرتعالی مسئلت داریم.
@DavateShoom
12.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تشکر از اظهار لطف دوستان و اساتید
✅پاسخ به تکفیر و هتاکی ها
✅مروری بر فعالیتهلی تبلیغی, علمی و اجرایی حقیر در دعوت
✅تبلیغ و فرار بنده با عباس فتحیه
✅دلیل انتخاب بنده به عنوان مدیریت دانشکده مهدوی
✅انجام مناظرات با تایید مستقیم خادم ایران و مکتب بعنوان نماینده دعوت در بحثهای علمی
🔻کانال تلگرام:
https://t.me/maghalat_seyedpourazar
🔻پیج اینستاگرام:
https://instagram.com/seyedpourazar?utm_medium=copy_link
11.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹
🔷دلایل علمی بطلان دعوت احمد الحسن
🔹جلسه یکم: مقدمه (تلبیس حق و باطل در دعوت احمد الحسن)
https://t.me/maghalat_seyedpourazar
https://www.instagram.com/seyedpourazar
11.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ ویژگیهای جریان های انحرافی
🎙 استاد نصوری
@DavateShoom
10.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 سبک زندگی منتظرانه | استاد نصوری
@DavateShoom
9.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دو نکتهی مهم از زبان سیدحسنسیدپورآذر در ایام سالگرد شهدای عزیز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس
https://t.me/maghalat_seyedpourazar
https://www.instagram.com/seyedpourazar
@DavateShoom
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بازنشر
⛔️ شادی علی جوانمردی (خبرنگار وابسته به صدای آمریکا و مرتبط با فرقه ی انحرافی مدعی یمانی) از شهادت حاج قاسم سلیمانی و آرزوی نابودی جمهوری اسلامی...
⁉️ نقطه ی اشتراک احمدالحسنی ها و امثال جوانمردی دقیقاً کجاست؟!
@DavateShoom
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 پنبهدانه!
◀️ بازخوانی صوتی از عباس فتحیه، لیدر و مبلغ فرقه مدعی یمانی که از #دو_سال_آخر عمر انقلاب سخن می گوید!
🛑برشی از قسمت اول مستند به نام قیام به کام تکفیر
#بهارچهلوسه
@DavateShoom
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ انتشار برای اولین بار
⛔️ توهین عباس فتحیه، مبلّغ و پادوی امام فیس بوکی و دروغین، احمد بصری، به امامین انقلاب اسلامی ایران
‼️ روشن است که مراد از بکار بردن لفظ امام برای رهبران عظیم الشأن انقلاب اسلامی، با آنچه که آنها آن را برای امام سیزدهم خود قصد کرده و پنداشتهاند، هیچ نسبتی ندارد!
من بلدم و ادعای سواد و علمیتشان هم تمامی ندارد...
@DavateShoom
دعوت شوم
♨️ انتشار برای اولین بار ⛔️ توهین عباس فتحیه، مبلّغ و پادوی امام فیس بوکی و دروغین، احمد بصری، به ا
#شنیدنی
✡ "کفاره" ی عباس فتحیه را در دعوتِ شُوم بشنوید!
@DavateShoom
⚠️ بیانیه بنیاد فرهنگی حضرت امام مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه درباره فراخوانهای اخیر «استغاثه در بیابان»
بسم الله الرحمن الرحیم
🔸 اخیراً در برخی گروههای شبکه های اجتماعی در فضای مجازی فراخوان هایی به عنوان اجتماع در بیابان ها برای استغاثه به امام زمان علیه السلام در حال بازنشر می باشد.
چند نکته مهم در خصوص این نوع فراخوان ها که اخیر که در حال دست به دست شدن در بین جامعه مذهبی می باشد وجود دارد:
1⃣ اینگونه فراخوان ها از طرف هیچ مجموعه تخصصیِ مهدویت و یا نهاد های دینی و حوزوی مورد تایید وحمایت نمی باشد و غالباً از طرف گروه های ناشناس بازنشر می شود و این نوع حرکت های احساسی بدور از آمادگی وزمینه سازی ظهور میباشد.
2⃣ غالب این فراخوان ها، مردم را برای استغاثه به امام زمان به حضور در بیابان ها ترغیب می کنند و نوعی مسلک سازی و بدعت هستند. این در حالیست که بهترین مکان جهت استغاثه به امام زمان علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام مسجد و اماکن متبرکه و حرمهای مطهر معصومین علیهمالسلام می باشد که از جمله مهمترین این اماکن مسجد مقدس جمکران است که هر هفته مراسمات متعدد توسل استغاثه به امام زمان علیهالسلام و ادعیه مختلف با حضور مؤمنين در آن برقرار است؛ حال سؤال این است با این وجود، برخی جریانات ناشناس با چه هدفی به دنبال از بین بردن مرکزیت اماکن مذهبی بوده و تلاش دارند مردم را به جای مراجعه به اماكن مذهبی، به سمت بیابان ها سوق دهند؟!
@HowzehSN
ادامه👇🏻