دلم جنگل میخواد. کاش یه کلبه چوبی وسط جنگل داشتم، کتاب میخوندم، گل و برگ درخت هارو برای ژورنال توی دفترم خشک میکردم، از هوای خوبش هم کلی لذت میبردم.
مشتاقانه منتظرم تابستون شه تا لیموناد درست کنم، پنجره ی اتاقم رو باز کنم، برم رو تختم زیر باد کولر دراز بکشم و برای هزارمین بار کتاب مرگ یا بستنی رو بخونم.