من واقعا سعی میکنم زندگیو آسون بگیرم، به خیلی چیزا فکر نکنم، بیخیال بعضی آدما و اتفاقا بشم، ولی بعضی وقتا دیگه واقعا نمیشه، یه سری چیزا انقدر ته دل آدمو خسته میکنن که هرچقدرم بگی ولش کن بازم باهات میمونن.
انسان واقعا موجود عجیبیه. تو اوج ناامیدی یه حسی میگیره از اینکه ”هنوز هم میشه” و درونش یهو پر میشه از حس امید و زندگی.