تو روز جهانی آهنگ گوش دادن اومدم طبیعت و آهنگ های لانا رو گوش کردم و نشستم تو چمن ها ژورنال درست کردم.
جمعه ی خوبی رو تجربه کردم، صبح پاشدم رفتم دوش گرفتم و آماده شدم رفتیم پل طبیعت، از اونجایی که جمعه بود و بازار پروانه هم بود به طرز عجیبی مترو پر از آدمای عجیب غریب بود. خلاصه که خودمونو با کلی غر زدن از آفتاب و گرما رسوندیم خود پارک، بعد از ظهر که شد با بهار اینا رفتیم بازار پروانه. راستش واقعا چیز خاصی نبود، چند تا عکس گرفتیم و دوباره رفتیم پارک، شب که شد رفتم اسکیت بازی و بعدش هم نخود نخود هرکه رود خانه ی خود.