eitaa logo
واژه های درون من🇵🇸
176 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
426 ویدیو
3 فایل
بنده ی خدایی که از هر کس مهربان تر است https://daigo.ir/secret/898786254 لینک ناشناس😊☝🏻 ورود اقایان ممنوع 🚫🚫
مشاهده در ایتا
دانلود
انگار الکی گفت
نمیدونم
هدایت شده از 
خواهان اون ساعتی هستم که صداوسیما اعلام کنه آقای سعید جلیلی با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
هدایت شده از 
ان‌شاءالله که طرفدارای آقای قالیباف وحدت انقلابی رو حفظ کنن و به آقای جلیلی رای بدن
بیخیال تبلیغ از پشت گوشی! ایها الناس، باید پاشیم بریم وسط میدون، وسط مردم همین مردمی که اصلا نمیدونن چرا به پزشکیان رأی دادن فقط از وضعیتِ بدتر ترسوندنشون. براشون وضعیت بد رو یاد آوری کنیم و مسببانش رو. ترس رو از کاندیدایِ خودمون دور کنیم. بهشون امیدواری بدیم و تا ذهنشون پاکسازی نشده ولشون نکنیم. لطفا لطفا اگر شرایط دارید اگر دم و دستگاه تبلیغ دارید، اگر پول دارید، اگر امکانات دارید اگر فن بیان خوب دارید قافل نشید ازش. شاید در یکی از مهم ترین بزنگاه های تاریخی هستیم، تقابل جبهه حق و باطل، تقابل جبهه مقاومت و صهیونیسم. چشم خیلی‌ها به ماست. شاید ظهور به همین انتخاب‌های کوچیک ما بسته باشه. ما مسئولیم هم در برابر رأیی که میدیم هم در برابر اینکه قدرت داشتیم آدم هارو آگاه کنیم که درست رأی بدن و نکردیم. پاشید یه یا علی بگیم و از سر دلسوزی و با اخلاص مردم رو دعوت کنیم به رأی درست.
من میخوام کاری کنم ولی هیچی نمیدونم
وقتی به بابام میگم پزشکیان دولت سوم روحانیه بعد بابام میگه روحانی چش بود
شهید بود دیگه بابا
یعنی نمیدونی پدر من؟
بچه ها وای
خیلی خوب گرفتم
نسبت به خودم پیشرفته
هدایت شده از هیام🇵🇸؛
یکی از دوستام شده ۱۹.۴۶ ، بعد میگه واااای خراب کردم. من : عاها☺️☺️☺️
منم نمیشناسمش
از خودم بابت شب بیداری ها و زحمات و درسایی که خوندم ممنونم آفرین بهم دستم درد نکنه که این همه زحمت کشیدم واقعا باریکلا به خودم از خودم ممنونم واسه تموم زحمت های بی منتی که برای خودم کشیدم شب بیداری استرس ضعف هایی و بی خوابی های سر جلسه امتحان واقعا ممنونم از خودم که این زحمتارو برای خودم کشیدم❤️😔
باعث لبخند و خیال آسوده خودم شدم❤️😔
و مهم ترین تشکر و خواهشم از خداست
که بهم قدرت جمع بندی شب امتحان رو داد✅
خدایا ممنونم که هوامو مثل همیشه داشتی🤲