eitaa logo
Dusk
290 دنبال‌کننده
1 عکس
3 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
707.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود احوالتون؟ ناشناس مشترک نازیُ یوری حرف بزنیم؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4818200 - ch:https://eitaa.com/dduskk
کویر نکنین
تو ناشناس حرف بزنین حالم خوب نیست
چیشد چرا راستش ما هم حالمون خوش نیست زیاد - نازی:خب دلتنگم،تو چرا خوب نیستی یوری:راستش منم خوب نیستم دلتنگ آدمی هستم که ازم متنفره
چرا حالت خوب نیست - نازی:دلتنگم،تو خوبی یوری:دلتنگم
از این مرده هر چی گیف و استیکر داری بفرستت - نازی:همین رو فقط دارم یوری:من کلا ندارم
معرفی می‌کنی؟ - نازی:16 یوری:آنیتا هستم ۱۳ تهران
حال منم اصلا خوب نیست و فقط دلم می خواد با یه آدم غریبه درد و دل کنم - نازی:با ما حرف بزن یوری:همینی که نازی گفت آیدی می خوای بدم بیای؟
میتونم بپرسم دلتنگ کی🙃🙂 - نازی:دلتنگ بچم یوری:دلتنگ زندگیم
https://eitaa.com/dduskk/19433 دلتنگ کی ای؟ - نازی:بچم یوری:زندگیم
انیتا هروقت من جواب دادم بعد ویرایش بزن
راستش من هم با یه آدمی که دوستش دارم دعوا کردم - نازی:ایشالا که درست میشه یوری:امیدوارم آشتی کنید