707.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود احوالتون؟
ناشناس مشترک نازیُ یوری
حرف بزنیم؟
https://abzarek.ir/service-p/msg/4818200
-
ch:https://eitaa.com/dduskk
چیشد چرا راستش ما هم حالمون خوش نیست زیاد
-
نازی:خب دلتنگم،تو چرا خوب نیستی
یوری:راستش منم خوب نیستم دلتنگ آدمی هستم که ازم متنفره
حال منم اصلا خوب نیست و فقط دلم می خواد با یه آدم غریبه درد و دل کنم
-
نازی:با ما حرف بزن
یوری:همینی که نازی گفت آیدی می خوای بدم بیای؟
راستش من هم با یه آدمی که دوستش دارم دعوا کردم
-
نازی:ایشالا که درست میشه
یوری:امیدوارم آشتی کنید