eitaa logo
حسینیه، وصیت‌نامه
1.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
1.6هزار ویدیو
20 فایل
یه روزی آخرین نفری ك تورو یادشه، می‌میره و تو برای همیشه فراموش می‌شی . ناشناس جدید https://harfeto.timefriend.net/17774987333392 ** کپی آزاد و واجب کانال دوم بصائر https://eitaa.com/basaer_basirat
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حسینیه، وصیت‌نامه
• ♡صلی الله علیک یا صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ♡صلی الله علیک یا رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم) ♡صلی الله علیک یا امیر المؤمنین (علیه السلام) ♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ♡صلی الله علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی (علیه السلام ) ♡صلی الله علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام ) ♡صلّي الله عليـك يا علي بن مـوسي الـــرّضا(علیه السلام) ♡صلی الله علیک یااباالفضل العباس (علیه السلام) •
. (دوره ششم ) 🌱 (صفحه۴۲۵و ۴۲۶قران_مجید) ز ع ۱***۱۰۰ ص ن ظ
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گذراندن مرحله برای میّت چقدر طول می‌کشد؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آیت‌ الله : این دنیـــاکـــوچه‌ی بن‌بســـت اسـت. آخرش پیشــانی‌مان می‌خورد به سنگ ! آن‌وقت تازه پشیمـــان می‌شویم، می‌گوییم‌ : ما را به‌ دنیا باز گردان...! اما خطاب می‌رسد : "کلّا"...ساکت شو ! حــواسمـــون هســـت؟ به هـــر کجـا می‌خــواهیم می‌رویــم، به هـر چیــزی می‌خواهیم دست می‌زنیم، به هر کسی خواستیم دروغ و تهمت و ... می‌گیم. و... خیلی کارهای دیگه آیا نمی‌ترسیــم؟ یا اعتقــاد نداریم کـه هر روز از دنیا دورتر می‌شویم و به نزدیک‌تر؟ ‌‌.
هدایت شده از حسینیه، وصیت‌نامه
• ♡صلی الله علیک یا صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ♡صلی الله علیک یا رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم) ♡صلی الله علیک یا امیر المؤمنین (علیه السلام) ♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ♡صلی الله علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی (علیه السلام ) ♡صلی الله علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام ) ♡صلّي الله عليـك يا علي بن مـوسي الـــرّضا(علیه السلام) ♡صلی الله علیک یااباالفضل العباس (علیه السلام) •
. (دوره ششم ) 🌱 (صفحه۴۲۷و۴۲۸قران_مجید) ز ع ۱***۱۰۰ ص ن ظ
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی تنها بنشینید و به حساب کتاب کارهایتان برسید! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
جوری زندگی کن که وقتی ملک‌ بگویی خوش‌آمدی...
. اگر وجود تو را خـریـدنـی بـیـابد هر کجا که بـاشی و در هـــر زمــــان تــــــو را بــــا برمیگزیند..
آدم، شبِ اول که یازده رکعت نمی‌خوانَد، زده می شود!! دو رکعت نمازِ شب، بخوان. دو رکعت هم بخوانی، جزء نماز شب خوان هایی. بهترینش اینست که اینجوری (یازده رکعت) باشد، ولی کسی دو رکعت هم بخواند جزء خوان هاست. اصلاً حال هم نداری نماز بخوانی، وضو بگیر، این را امتحان کن. وضو بگیر و رو به قبله بنشین، زیر لب دو سه بار بگو "صَلَّی اللّٰهُ عَلَیْکَ یٰا ٱبٰاعَبْدِاللّٰه" اشکت جاری می شود.
هدایت شده از حسینیه، وصیت‌نامه
• ♡صلی الله علیک یا صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ♡صلی الله علیک یا رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم) ♡صلی الله علیک یا امیر المؤمنین (علیه السلام) ♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ♡صلی الله علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی (علیه السلام ) ♡صلی الله علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام ) ♡صلّي الله عليـك يا علي بن مـوسي الـــرّضا(علیه السلام) ♡صلی الله علیک یااباالفضل العباس (علیه السلام) •