eitaa logo
دفاع همچنان باقیست
1.1هزار دنبال‌کننده
36.1هزار عکس
8.2هزار ویدیو
721 فایل
«لا يَسْتَأْذِنُكَ الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ» مؤمن انقلابی، از صحنه مبارزه کناره‌گیری نمی‌كند. کسانی که از میدان مبارزه عقب‌نشینی می‌کنند، گروهى بی‌ایمان هستند. @Admin_Channel_Defa لینک ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تمام اشرار دخیل در شهادت پاسدار ملایری دستگیر شدند 🔻فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: 🔹شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنگی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
↙️ مسئولیت نخبگان ✴️ هرچه که بتوانند دانشگاه را تعطیل کنند به نفع دشمن است...
⭕ دبیرکل حزب‌الله: مردم ایران نشان دادند دشمنان برروی توهمات خود شرط‌بندی می‌کنند 🔸️سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹️تظاهرات عظیم در شهرهای ایران و مراسم تشییع شهیدان شیراز، پیام قوی از مردم مجاهد و صابر ایران برای همه توطئه گران است که شما در حال شرط بندی بر روی توهمات خود هستید.
از قرار معلوم تبلیغات بوده و فعلاً چنین طرح وجود ندارد.
از قرار معلوم تبلیغات بوده و فعلاً چنین طرح وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کار قشنگی که مردم نیشابور انجام دادن و باید الگوی مردم همه ی شهرهایی قرار بگیره که ضدانقلاب فراخوان میده. اغتشاشگرا امروز فراخوان آشوب در نیشابور داده بودند. جمعیت چشمگیری از مردم نیشابور همونجا که فراخوان تجمع دادند جمع شدن و سرود سلام فرمانده رو اجرا کردند . اگه این چند هزار نفر مردم اینجا نبودن، ۵۰ - ۶۰ تا آشوبگر، چهار تا سطل آشغال آتش می‌زدن و می‌فرستادن بی‌بی‌سی و عنترنشنال و اسم‌شون هم بود مردم! اما هیچ وقت بی‌بی‌سی و عنترنشنال این مردم را نمی‌بیند و نشان نمی‌دهد. از نگاه اونا چند ده نفر اراذل و اوباش فقط مردم هستند. این کار باید هر شب انجام بشه تا این اراذل فرصت جولان پیدا نکنند.
گرچه شبیهِ وضعِ شهرِ خود وخیمیم ما همچنان پابندِ آن عهدِ قدیمیم تهران اگرچه مثلِ مشهد، مثلِ قم نیست ما هم کنارِ سفره ی شاهِ کریمیم شاهی که خود لقمه برای ما گرفته ما نیز در کارِ غلامانش سهیمیم عطرِ گلابش را گرفتیم... آنقَدَر که در پیچ و تابِ زلفِ او همچون نسیمیم گفتند او باب الحوائج بوده و هست ما همچنان محتاجِ جنّاتُ النَعیمیم ضامن شده امشب براتِ کربلا را از چه دگر در غصّه، در امّید و بیمیم؟ ما را ازین پس کربلا رفته بدانید ما زائرانِ حضرتِ عبدُالعظیمیم : یاعلی گفتیم اگر اذن زیارت داده شد با همین یک یاعلی کار سفر آماده شد حجِّ ما شد مشهد و کرببلامان شهر ری حق و الانصاف کارمافقیران ساده شد سلام عليكم ورحمة الله،صبحتون بخير، سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بر شیعیان مبارک باد🌺
قانونی هست که میگه اگر در منطقه‌ی ممنوعه شنا کردی به غرق شدن نگو تقدیر!
🔴چگونه خیرات برای اموات باعث نجاتشان میشود؟ 🍀آیت الله حاج شیخ حسن صافی اصفهانی فرمودند‌: شخصی از دنیا رفت.کسی در عالم خواب از او پرسید: «آیا خیراتی که برایت می فرستیم به تو می رسد؟» ✨او در پاسخ گفته بود:«بله،خیرات شما به ما می رسد؛ اما چون نمی‌توانم چگونگی آن را توضیح دهم. 💥 اما مثالی می‌زنم: کسی را فرض کنید که در حمامی است که فضای آن را بخار آب گرفته و بخار زیاد موجب تنگی نفسش شده است؛ 💧 اما روزنه‌ی کوچکی از بیرون نمایان می‌شود و هوای تازه وارد حمام می‌شود او نفس عمیقی می‌کشد. 🌟خیرات شما هم وقتی به ما می رسد،این‌گونه باعث گشایش و رفع تنگی روح ما می شود.» ✨🌹✨🌹✨🌹✨🌹✨🌹
اجرای عملیات استشهادی در شهرک صهیونیست نشین کریات اربع توسط این پهلوان فلسطینی... صهیونیست‌ها نباید حتی یک روز آرام داشته باشند. وارد شدن گردان‌های قسام به فاز نبرد با دشمن در کرانه باختری بسیار مهم است. در این عملیات مسئول امنیتی شهرک کشته و چهار نظامی دیگر هم زخمی شدند.
🔴 روند کاهشی جمعیت جوان کشور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی جمعیت جوان کشور، گفت: سال ۱۳۹۰ جمعیت جوان کشور معادل ۳۷.۴ درصد جمعیت کشور بود و در حال حاضر به ۲۸.۵ درصد رسیده و طبق برآوردهای صورت گرفته تا سال ۱۴۱۰ به ۲۴.۱ درصد می رسد که نشان دهنده سرعت پیری جمعیت کشور است. وفایی گفت: این وضعیت در استان به مراتب بدتر است و کرمانشاهی که در سال ۱۳۹۰، ۳۸.۱ درصد و در حال حاضر ۳۳.۱ درصد جمعیت آن را جوانان تشکیل می‌دهند تا سال ۱۴۱۰ طبق برآوردهای صورت گرفته جمعیت جوان آن به ۲۲.۵ درصد یعنی پایین تر از میانگین کشوری می رسد. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه به روند پیش روی هرم سنی جمعیت کشور هم اشاره کرد و افزود: سال ۱۳۹۰ بیشترین جمعیت کشور به رده سنی ۲۰ تا ۲۹ سال اختصاص داشته و در سال ۱۳۹۵ این جمعیت حداکثری به رده سنی ۲۵ تا ۳۴ رسیده و در حال حاضر بیشترین جمعیت کشور به رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال اختصاص دارد و پیش بینی می شود سال ۱۴۱۰ بیشترین جمعیت کشور به رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال اختصاص یابد.
🚨 هشدار ‏رفتار شناسی دشمن نشان داده که معمولا خشن‌ترین برنامه‌ها را بعد از بزرگترین دستاوردهای انقلاب رو می‌کنند تا از تهدید، فرصت بسازند و موج شکنی نمایند. با توجه به انبوه جمعیت دیروز در شیراز و مشهد و تهدیدات سردار سلامی در شیراز، با یک 24 ساعت بسیار حساس و از جمله امکان تکرار فاجعه مشابه شاهچراغ مواجهیم. خیمه‌گاه ولایت
♦️اطلاعیه وزارت ارتباطات در خصوص محدودسازی محتوا و برنامه های ایرانی توسط پلتفرم های آمریکایی 🔹در روزهای اخیر شاهد موج جدیدی از اعمال محدودیت های خارج از عرف پلتفرم های امریکایی در مواجهه با رویدادهای اجتماعی و برنامه های بومی ایران عزیز هستیم. حذف مطالب و هشتگ های مرتبط با شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در پلتفرم های آمریکایی و به طور مشخص حذف مطالب مربوط به کودکان مظلوم، آرتین و آرشام و از سوی دیگر اجازه انتشار و حتی ترویج ویدئوهای تحریک آمیز حاوی خشونت عیان، سطح تازه ای از استاندارد دوگانه این پلتفرمها را در تفسیر آزادی بیان و حقوق بشر آشکار کرده است. 🔹همچنین پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است. این اقدام غیر مسئولانه در مورد برنامه های پرمخاطب ایرانی که عمدتاً حاصل تلاش جوانان نخبه این مرز و بوم‌اند و مورد استقبال میلیونی کاربران قرار گرفته‌اند، در حالی صورت پذیرفته است که طبق بررسی‌های این وزارتخانه، برنامه های فوق هیچ هشدار پیشینی از سوی گوگل دریافت نکرده بودند و علیرغم اینکه بلافاصله اعتراض خود را نسبت به این رفتار غیر مسئولانه اعلام کرده اند، تاکنون هیچ پاسخی از گوگل دریافت نکرده‌اند. لازم به توضیح است که اقدامات مذکور محدود به یک یا دو برنامه خبرساز نیست و طی دو هفته گذشته در خصوص چند برنامه‌ی کاربردی ایرانی دیگر نیز اعمال شده است. 🔹علی ای حال، با وجود پیشینه سیاسی اقدامات یکجانبه شرکت های آمریکایی و همچنین تاکید توسعه دهندگان این پلتفرمها بر رعایت اصول حرفه‌ای مطابق استانداردهای بین المللی، شائبه سیاسی بودن این اقدام گوگل بسیار پر رنگ است، اما بدلیل اهمیت موضوع و حفاظت حداکثری از حقوق کاربران ایرانی در برابر هرگونه قصور یا تقصیر احتمالی، وزیر ارتباطات دستور داده اند درصورت دریافت مستندات مورد ادعای شرکت گوگل در خصوص پلتفرمهای ایرانی، کمیته ای شامل کارشناسان فنی خبره و مستقل برای بررسی دقیق این ادعاها تشکیل شود و نتیجه بررسی ها را به اطلاع عموم و بخصوص دستگاه های ذیربط از جمله مرکز ملی فضای مجازی برساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌  براندازها رفتند کانادا، ضدایران تجمع گذاشتند، بعد شروع کردند به تسویه حساب‌های داخلی بین هم، دعوا که بالا گرفت، یکی حرف جالبی می‌زند: «اینجا ایران نیستا خواهر مادرت رو جلو چشات میارن»
🌹امام باقرعلیه السلام: مذاهب گوناگون، شما را از راه بدر نبرد؛ به خدا قسم، شيعه ما نيست، مگر كسى كه از خداوند عزّ و جلّ اطاعت كند. 📗الکافي ج۲ ص۷۳
jaaar.com_Kayhan_1401-8-8.pdf
10.32M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز یکشنبه ۸ آبان ۱‌۴۰۱ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
↙️قیام نفری ❓چرا جریان اصلاح‌طلب و لیبرال از تبیین نماینده دولت در دانشگاه به هم ریخته است...؟! 💢خداوند در سوره، آیه 46 سبأ می‌فرماید : قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا مَا بِصَاحِبِكُمْ... بگو: «شما را تنها به يك چيز اندرز مى‌دهم، دو نفر دو نفر، يك نفر يك نفر براى خدا قيام كنيد، بينديشيد اين دوست و همنشين شما [حضرت محمّد] هيچ گونه جنونى ندارد؛ او بيم دهندۀ شما در برابر عذاب شديد الهى است!» 〽️دولت این قیام را شروع کرده هر چند جریان لیبرال دوست ندارد این تبیین اتفاق بیفتد. سخنگوی دولت مردمی، یک نفره اردوگاه آنان را به هم ریخته است. مکر کرده بودند جریان اعتراض را مثل سال 78 در دانشگاه زنده نگه دارند، ولی مکرشان ابتر ماند. 🔰عده‌ای امروز با ادبیات دلسوزی و ناصحانه و با نام اساتید روحانی از قم نامه می‌نویسند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند که چرا به دانشگاه می‌روی؟! عصبانیت از گفتارشان نمایان است. ⚠️حامیان رسانه‌ای همین جریان هم از خارج مثل اینترنشنال با خبر پراکنی اعلام می‌کند: دانشجوها مسئولین نظام را لعن نفرین می‌کنند! ❇️گاه قیام یک نفر نیز بد جور، اردوگاه شیطان و کفر را که اوهن بیوت است به هم می‌ریزد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت زوم کوادکوپترهادی سپاه که افراد واجد شرایط گونی رو شناسایی میکنه
♦️ توصیه اندیشکده آمریکایی به جمع‌آوری و انتشار اطلاعات نیروهای امنیتی ایران 🔹 اندیشکده شورای آتلانتیک در یادداشتی نوشته است که دولت آمریکا باید نیروهای امنیتی سطح پایین و نیروهای نظامی میانی مانند لباس‌شخصی‌ها و نیروهای مجری قانون را هدف اقدامات خود قرار داده، اطلاعات شخصی آنها را جمع‌آوری کرده و در فضای مجازی منتشر کند. 🔸 نویسنده این یادداشت با اشاره به حساب‌های کاربری وزارت خارجه آمریکا در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر، توصیه کرده است که از دنبال‌کنندگان این حساب‌های کاربری خواسته شود که اسامی نیروهای امنیتی و مکان‌ زندگی آنها را در اختیار وزارت خارجه آمریکا قرار دهند. 🔸 به باور نویسنده، این اسامی می‌تواند در مرکز رجیستری وزارت خارجه آمریکا جمع‌آوری شده و اگر آنها به اقدامات خود ادامه دهند برای طی فرایند رسمی تحریم، اسامی‌شان به وزارت خزانه‌داری ارسال شود. 🔸 طبق یادداشت شورای آتلانتیک، مقابله با سانسور در اینترنت باید هدف کلیدی آمریکا باشد و شرکت‌های تکنولوژی مانند اپل و گوگل باید اطمینان دهند که شبکه‌های مجازی شخصی در نرم‌افزارهای اپ‌استور در دسترس قرار دارند. این نویسنده توصیه کرده است که اسامی و اطلاعات نیروها باید از طریق کانال‌های آنلاین آمریکایی از جمله رادیو فردا منتشر شوند. 🔸 در پایان این یادداشت آمده است اگر نیروهای امنیتی قادر نباشند که ناشناس باقی بمانند در آن صورت در اقدامات خود محتاط‌تر خواهند بود و در اطاعت از دستورات، بازنگری خواهند کرد. 🔁 مطالب مرتبط: ↙️ نگاه کارشناس اسرائیلی به تحولات اخیر ایران ↙️ جیک سالیوان: پیگیر اقداماتی برای پاسخگو کردن ایران هستیم.
🔴 پرچم سرخ انتقام بر سر مزار شاهچراغ برافراشته شده است 🔹️ در این پرچم به زبان عربی آمده است: «یا منتقم الحسین»، اشاره مذهبی به شهادت امام حسین 🔹️ چرا این نکته قابل توجه است: 🔹️ خب، این همان پرچمی است که پس از ترور سردار قاسم سلیمانی بر مسجد جمکران برافراشته شد و متعاقباً حملات موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در عراق انجام شد. 🔹️ با توجه به نمادهای سنگینی که با برافراشتن این پرچم به وجود می آید، احتمالاً می توانیم به زودی منتظر چیزی باشیم. 🔹️ علاوه بر این، ژنرال‌های سپاه در روزهای اخیر تهدیدهای مستقیمی را علیه عربستان سعودی، ناظر فکری داعش انجام داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌زمان مماشات تمام شد 🔹️بچه قرتی هایی که با پول های واريزی وحشی شدن، افتادن به جان امنیت و آسایش مردم، دوران آشوبگری‌شون تمام شد. 🔹️لحظه دستگیری لیدر اصلی آشوب دانشگاه