كاميار خاكی میگه:
آدم ها فقط يكبار از رفتنِ كسی میترسند،
باورهايشان كه شكست، ديگر دلهایشان
به پای هر رفتنی نمیشكند.
درست خداحافظی کردن و درست قطع رابطه کردن یه مهارته، یادش بگیریم.
حرمتارو نگه داریم، ما چیزی نیستیم بجز روابطمون با دنیای اطرافمون.