گاهی اوقات فکر میکنی رفتنت خیلی حادثه بزرگ و تاثیرگذاری میشه ولی در واقع انسانها اینقدر فراموشکارن که هیچ رفتنی رو زیاد یادشون نمیمونه.
تو هیچوقت نگران این نیستی که خانوادت یه بچه دیگه به جات بیارن، آدم سالم تو رابطه دقیقا همین شکلیه.
مردهای زیادی به یک زن میگن که اون زیباست،
اما تنها باری که اون واقعا دلش میلرزد زمانیه که این جمله توسط مرد مورد علاقهاش گفته میشه.