تو هیچوقت نگران این نیستی که خانوادت یه بچه دیگه به جات بیارن، آدم سالم تو رابطه دقیقا همین شکلیه.
مردهای زیادی به یک زن میگن که اون زیباست،
اما تنها باری که اون واقعا دلش میلرزد زمانیه که این جمله توسط مرد مورد علاقهاش گفته میشه.
اینکه چتمون همینجوری داره میره پایین و پایینتر واقعا ناراحتم میکنه.چیه این تاریخ انقضای روابط.
محمود درویش جمله (کاش ندیده بودمت) رو خیلی قشنگ معنی کرده که میگه؛ «مرا برگردان به حالی که قبل تو بودم و بعد ترکم کن».
طرف از جنگ جهانی نامه مینوشته، میبسته به پای کبوتر، میفرستاده برای زنش.
بعد این پسره میگه شلوغ بودم نرسیدم پیام بدم.
حقیقتا خیلی ناراحت میشم وقتی هر روز که از خواب بیدار میشم میبینم هنوزم دوست دارم. احتمالا تو زندگی قبلیم گاوی چیزی بودم و هنوز با کالبد جدیدم کنار نیومدم وگرنه این حجم از حماقت برگ ریزونه.