eitaa logo
دل آرا♥️
28 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1هزار ویدیو
118 فایل
به توکل نام اعظمت❣ زندگی را با عشق💗نوش جاان باید کرد💯 سلام رفیق😎خوش اومدی به جمع ما🌺😍
مشاهده در ایتا
دانلود
1_2862600431.mp3
3.68M
بند یازدهم استغفار امیرالمومنین علیه السلام. 🌸نشرِ معارفِ الهی صدقه یِ جاریه است🌸 ┈┈••••✾•🍃🌺🍃•✾•••🍃🌺🍃•✾•••┈┈ ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
فراز ۱۱ از استغفار هفتاد بندی مولا امیرالمؤمنین 🌸بنا به فرموده امیرالمؤمنین یکی از آثار شگفت‌انگیز این استغفار افزایش رزق می‌باشد.🌸 ۱۱- اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُكَ لِكُلِّ ذَنْبٍ نَهَيْتَنِي عَنْهُ فَخَالَفْتُكَ إِلَيْهِ أَوْ حَذَّرْتَنِي إِيَّاهُ فَأَقَمْتُ عَلَيْهِ أَوْ قَبَّحْتَهُ لِي فَزَيَّنْتُهُ لِنَفْسِي فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْهُ لِي يَا خَيْرَ الْغَافِرِينَ. بند ۱۱: بار خدایا! از تو آمرزش می‌طلبم از هر گناهی که مرا از آن نهی کردی و من مخالفت تو نمودم؛ یا مرا از آن بر حذر داشتی و من بر ارتکاب آن ایستادگی کردم یا آن را برایم زشت شمردی و من آن را برای خود زینت دادم؛ پس بر محمد آل محمد درود فرست و این‌گونه گناهم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان! ادامه دارد... ♦️🔹♦️🔹♦️🔹♦️🔹♦️ 🌹  الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم 🌹 ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 « وَلَقَدْ أَرَيْنَاهُ آيَاتِنَا كُلَّهَا فَكَذَّبَ وَأَبَىَ» ما همه‌ی آیات خود را به او نشان دادیم؛ اما او تکذیب کرد و سر، باز زد! (سوره مبارکه طه/ آیه ۵۶) ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
تفسیر: فرعون خود را براى مبارزه نهایى آماده مى کند. در این بخش از آیات، مرحله دیگرى از درگیرى موسى(علیه السلام) و فرعون منعکس شده است، قرآن مجید، این قسمت را با این جمله شروع مى کند: ما همه‌ی آیات خود را به فرعون نشان دادیم، اما هیچ یک از آنها در دل تیره او اثر نگذاشت. همه را تکذیب کرد و از پذیرش آن‌ها امتناع ورزید. (وَ لَقَدْ أَرَیْناهُ آیاتِنا کُلَّها فَکَذَّبَ وَ أَبى). 🌺🌺🌺 مسلماً منظور از آیات، در اینجا تمام معجزاتى که در طول عمر موسى(علیه السلام) و زندگیش در مصر به وسیله او ظاهر شد، نیست، بلکه، این مربوط به معجزاتى است که در آغاز دعوت به فرعون ارائه داد: معجزه عصا و ید بیضا و محتواى دعوت جامع آسمانیش که خود دلیل زنده‌اى بر حقانیتش بود. و لذا بعد از این ماجرا به مسأله‌ی مبارزه‌ی ساحران با موسى(علیه السلام) و اعجازهاى تازه‌ی او برخورد مى‌کنیم. (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۵۶ سوره‌ مبارکه طه) ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
014-M-Shojaei-www.Ziaossalehin.ir-shokre-nemat-J26.mp3.mp3
8.38M
بسمِ خَیرِالشّاکِرین سلسله مباحث شکرگزاری استاد مسعود شجاعی جلسه بیست و ششم اگه نتونی در نعمت ها شکر کنی محاله در سختی ها شکر کنی دقت کن »»» اگه نتونی وقتی نعمتی رو میبینی شکر کنی، و از این شکر، به انبساط و آرامش برسی »»» محاله بتونی؛ نعمتی رو که پشت سختیها، پنهان شده ببینی و شکر کنی زیبا و شنیدنی🌱 ┈┈••••✾•🍃🌺🍃•✾•••🍃🌺🍃•✾•••┈┈ ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
11.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عالمی که با یک "یا علی" جوان سرطانی را خوب کرد! ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 « قَالَ أَجِئْتَنَا لِتُخْرِجَنَا مِنْ أَرْضِنَا بِسِحْرِكَ يَا مُوسَىَ» گفت: «ای موسی! آیا آمده‌ای که با سحر خود، ما را از سرزمینمان بیرون کنی؟! (سوره مبارکه طه/ آیه ۵۷) ✅ماه رخ🌙 @maahrokh
تفسیر: اکنون ببینیم فرعون طغیانگر، مستکبر و لجوج در برابر موسى(علیه السلام) و معجزات او چه گفت، و او را چگونه ـ طبق معمول همه زمامداران زورگو ـ متهم ساخت؟ گفت: اى موسى! آیا آمده‌اى که ما را از سرزمین و وطنمان با سحرت، بیرون کنى؟! (قالَ أَ جِئْتَنا لِتُخْرِجَنا مِنْ أَرْضِنا بِسِحْرِکَ یا مُوسى). اشاره به این که ما مى دانیم مسأله نبوت و دعوت به توحید، و ارائه این معجزات، همگى توطئه براى غلبه بر حکومت و بیرون کردن ما و قبطیان از سرزمین آباء و اجدادى مان است، منظور تو، نه دعوت به توحید است و نه نجات بنى اسرائیل، منظور، حکومت است و سیطره بر این سرزمین و بیرون راندن مخالفان!. 🌺🌺🌺 این تهمت، درست همان حربه اى است که همه زورگویان و استعمارگران در طول تاریخ داشته اند، که هر گاه خود را در خطر مى دیدند، براى تحریک مردم به نفع خود، مسأله خطرى که مملکت را تهدید مى کرد، پیش مى کشیدند مملکت یعنى حکومت این زورگویان و موجودیتش یعنى موجودیت آن‌ها! بعضى از مفسران معتقدند: اصلاً آوردن بنى اسرائیل به مصر و نگهدارى آن‌ها در این سرزمین، تنها براى استفاده از نیروى کار آن‌ها در شکل بردگان نبود بلکه، در عین حال مى خواستند، آن‌ها که قومى نیرومند بودند، قدرت پیدا نکنند مبادا تبدیل به کانون خطرى شوند، دستور کشتن پسران آن‌ها نیز تنها به خاطر ترس از تولد موسى نبود، بلکه براى جلوگیرى از قدرت و قوت آن‌ها بود، و این کارى است که همه قلدران انجام مى دهند، بنابراین، بیرون رفتن بنى اسرائیل ـ طبق خواسته موسى(علیه السلام) ـ یعنى قدرت یافتن این ملت، و در این صورت تاج و تخت فراعنه به خطر مى افتاد. نکته دیگر این که در همین عبارت کوتاه، فرعون، موسى(علیه السلام) را متهم به سحر کرد، همان اتهامى که به همه پیامبران در برابر معجزات روشنشان زدند. همان گونه که در سوره ذاریات آیات 52 و 53 مى خوانیم: کَذلِکَ ما أَتَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ مِنْ رَسُول إِلاّ قالُوا ساحِرٌ أَوْ مَجْنُونٌ * أَ تَواصَوْا بِهِ بَلْ هُمْ قَوْمٌ طاغُونَ: هیچ پیامبرى، قبل از این‌ها نیامد جز این که گفتند: ساحر است یا دیوانه؟ آیا این (تهمت و افترا) را به یکدیگر توصیه مى کردند (که همگى در آن هم صدا بودند) بلکه آنها قومى طغیانگرند . این موضوع نیز قابل تذکر است که دامن زدن به احساسات میهن دوستى در این گونه مواقع، کاملاً حساب شده بوده است; زیرا غالب مردم، سرزمین و وطنشان را همانند جانشان دوست دارند، لذا در پاره اى از آیات قرآن، این دو در ردیف هم قرار گرفته اند: وَ لَوْ أَنّا کَتَبْنا عَلَیْهِمْ أَنِ اقْتُلُوا أَنْفُسَکُمْ أَوِ اخْرُجُوا مِنْ دِیارِکُمْ ما فَعَلُوهُ إِلاّ قَلِیلٌ مِنْهُمْ: اگر ما بر آنها فرض کرده بودیم خود را به کشتن دهید و یا از وطن و خانه خود بیرون روید تنها عده کمى از آنها عمل مى کردند. (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۵۷ سوره‌ مبارکه طه) ✅ماه رخ🌙 @maahrokh