eitaa logo
•دلبـ³¹³ـر•☫
857 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
92 فایل
-بسم‌رب‌الشهید- ﴿بِنویسید‌‌که‌شَب‌تارسَحَرمیگَردَد. یک‌نَفَرمانده‌ازاین‌قوم‌که‌بَرمیگـََردَد﴾ "کانال:وقف‌آقای³¹³" "کپی؟: حلالت‌سید" |اللهم‌الرزقنا‌‌توفیق‌شهادت‌فی‌سبیلک| #الّلهُم‌َّعَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج همسایه‌مون: https://eitaa.com/alieya4
مشاهده در ایتا
دانلود
- اسم حسین به گوشت میخوره اشکت سرازیر میشه؛
چند خط روضه و التماس دعا..
- رقیه سه ساله رو چه کسی بغل کنه؟ این شب ها دیگه رقیه بابایی نداره این روز ها دیگه رقیه عمو نداره یه دختر بچه سه ساله رو تصور کن کی دلش میاد اون رو کتک بزنه اخه؟!
- کی جای زخم های رقیه خاتون رو میبوسه؟! میگفت عمه.. همه صورت من قدر کف دستی نیست... چطور دلشون میاد با دستای بزرگشون منو کتک بزنند؟! ولی بابا من یه چیزی بهت بگم ها. تو نیستی من فقط یکم موهام سوخته... یکمم کبودِ رنگ بدنم دختر سه ساله تنهایی میترسه...
- بابا یه دختر مگه چقدر توان داره اونم یه دختر سه ساله که دست بهش بزنی کبود میشه ای ننگ بر تو دنیا که در طول این تاریخ هیچ ظلمی در اینجا به اندازه ظلم به بچه های ابی عبدالله نمی‌رسه؛
سر مبارك ابی عبدالله رو ك آوردن پیش سه ساله ؛ رقیه گفت بابا من دیگه آب نمی‌خوام ، دستای گرم تو رو می‌خوام... فك کن سـر بریده ی عزیز دلت رو بیارن جلو چشمات ، تشنگی ك سهله.. ادامه ی زندگی یادت میره:)
- میگفت عمه عمه‌.. لباسام یکم نا مرتبه ولی اگه بابا بخواد بیاد به دیدنم هنوزم قشنگم مگه نه؟؛ دلتون شکست برای منه حقیر هم دعا کنید! _به رسم ادب الهی به دل شکسته رقیه خاتون 💔؛ الهی به دل شکسته رقیه خاتون 💔؛ الهی به دل شکسته رقیه خاتون 💔؛
سلطـان‌غم‌فقط‌سه‌سالشه:) فقط‌سه‌سالشا.. عموش‌ رفت‌ آب‌ بیاره ،‌‌آب فدای دستای بریدش ولی خودشم‌ برنگشت.. علی‌اصغرش‌ رفت‌ جلو‌ حرمله ،‌ تیر خورد به گلوی خشکش برنگشت.. علی‌اکبرش‌ رفت ،‌ قد‌و‌ بالای‌ رعناش‌ قیمه‌ قیمه‌ شد‌ ،‌ برنگشت تنها امیدش به برگشتن باباش بود باباش رفت و خودش برنگشت ، سر بریده اش برگشت :) سلطان غم بودن یعنی فقط سه سال عمر کرده باشی ولی موهات سفید باشه :)💔...
''دلی شکست... اشکی ریخته شد.... -التماس دعای مخصوص- _به یاد ما حقیران هم باشید_
رها از عالم ، دیوانه‌ی حسینم .. -
شهیدان میناب را هرگز فراموش نخواهیم کردو انتقام این خون ها پاک و مظلوم گرفته میشود.🖤🏴 ‐دخت