میدونی نقش من تو رابطه با ادمای مهم زندگیم و دوستام چیه؟
من همونم ک همیشه همه تلاشا برای پایداری رابطمون با ادمای مهم زندگیم و دوستام ..برای قشنگ تر کردن رابطمون همش رو دوش منه هیچوقت طرف مقابل رابطمون هیچ تلاشی نمیکنه همه زحمتا همه ناراحتیا رو دوش منه فقط برا اینکه از دستشون ندم و خوشحال باشن اما اونا هیچوقت متوجه این نمیشن اونا هیچوقت متوجه تلاشای من نمیشن همونقدر ک من دارم برا رابطم با اونا تلاش میکنم اونا دارن برای خوشحالی و رابطشون با ی نفر دیگه تلاش میکنن ..:))
عشق یعنی جای نفرین با دعا یادش کنی
خانه اش آباد، دلداری که یارش را فروخت!