عشق یعنی جای نفرین با دعا یادش کنی
خانه اش آباد، دلداری که یارش را فروخت!
شما هم تو چت همیشه اخرین پیام رو میدین که طرف ناراحت نشه یا فقط من انقد سادم؟
پرسید : حس و حال الانت؟!
گفتم : خسته، داغون، بی حوصله، کم صبر، شکسته، بی انگیزه ، امیدوار، امیدوار..
شما میگی بدترین درد نبودنشه؟
تا حالا تو نبودش خوابِ بودنشو دیدی بفهمی درد یعنی چی؟
تمام دغدغش این بود نزاره رابطش از هم بپاچه!
رابطشو نجات داد،
خودش از هم پاچید:)