eitaa logo
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
40 دنبال‌کننده
75 عکس
40 ویدیو
0 فایل
کمی فلسفه آمیخته به ادبیات . از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال جانش نفزود . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_73avov&btn=Talking
مشاهده در ایتا
دانلود
خسته ام خیلی زیاد خسته
سال‌هاست به انسان‌ها گفته‌اند که صبر کنند؛ که فردا بهتر خواهد بود، که رنج‌های امروز مقدمه‌ی خوشبختی فرداست. اما فردا از راه می‌رسد و تنها نامش عوض می‌شود؛ دوباره به آن می‌گویند "فردا". انسان در میان وعده‌هایی زندگی می‌کند که هیچ‌گاه موعدشان فرا نمی‌رسد. کودکی را با امید به جوانی می‌گذراند، جوانی را با امید به موفقیت، و پیری را با امید به آرامش. در پایان، آنچه باقی می‌ماند انبوهی از انتظارهاست؛ انتظارهایی که هرگز به مقصد نرسیدند. شاید بزرگ‌ترین افسانه‌ای که به بشر آموخته‌اند این باشد که جایی در آینده، روزی کامل و بی‌نقص در انتظار اوست؛ روزی که همه‌چیز سر جای خود قرار می‌گیرد و زخم‌ها التیام می‌یابند. اما زندگی بیشتر شبیه جاده‌ای بی‌پایان است تا مقصدی روشن. هر آرزو که برآورده می‌شود، آرزوی دیگری جایش را می‌گیرد و هر قله‌ای که فتح می‌شود، کوه بلندتری در افق ظاهر می‌شود. انسان برای تحمل سنگینی هستی، نام امید را بر ترس خود از پوچی گذاشته است. شاید امید همیشه حقیقت نباشد؛ گاهی تنها روایتی است که برای ادامه دادن به خود می‌گوییم. و شاید تلخ‌ترین پرسش این باشد: اگر آن روز خوب هرگز از راه نرسد، آیا تمام این انتظار ارزشش را داشته است.
گفت و گوی مزخرفی بود چون من آدم مزخرفی ام شب خوش
۸۰ درصد مکالمات در خانواده و فامیل قیمته، شیر خریدم دو کیلو انقد،زمین متری انقد،سیب زمین و پیاز انقد،پراید و پژو و دنا انقد،آخرش هم نچ نچ میکنن میگن دیگه نمیشه زندگی کرد و چیزای دیگه اینجا جاش نیست بگم
برای اولین بار امتحان ریاضی نمره کامل گرفتم
تشکر میکنم از چت جی بی تی عزیزم
به به برق رفت
شروع شد دوباره
با شروع جنگ بعدی من به طور جدی به فکر خروج از این کشور و این منطقه خواهم افتاد
هر کی فکر میکنه من باید خودم رو درست کنم عدد سه رو بفرسته تو ناشناس
هر کی هم فکر میکنه نه خوبه همینجوری عدد پنج رو بفرسته