هدایت شده از اینکربل
Black forest !
یجوری دلم میخواد بگم ممنونم که این مدت که نبودم کنارم موندین ولی نمی تونم قشنگ بنویسمش پس فقط میگم از ته دلم دوستتون دارم🤍
ولی اون درد و دلهای آخرشبی که تو تخت با خدا میکنی ، اون اشک هایی که فقط برای اون میریزی>>>>>>>>>>>>>>
هدایت شده از , Paradox ,
هر سال دوست دارم بگم که
تولد قمریم روز سوممحرمه.
روز حضرت رقیه جانمِ.
لطف میکنید اگه برای منم امشب دعا کنید:"