ولی اون درد و دلهای آخرشبی که تو تخت با خدا میکنی ، اون اشک هایی که فقط برای اون میریزی>>>>>>>>>>>>>>
هدایت شده از , Paradox ,
هر سال دوست دارم بگم که
تولد قمریم روز سوممحرمه.
روز حضرت رقیه جانمِ.
لطف میکنید اگه برای منم امشب دعا کنید:"
تنها کسی که وقتی ولش میکنی و میری بعد دوباره برمیگردی پیشش ، بهت غرغر نمی کنه و فاز نصیحت نمی گیره خداعه .