eitaa logo
دانلود
یعنی میشه هرسری که میزنن مامانبزرگم انقدر نترسه؟ نگرانشم ، میترسم خدایی نکرده چیزیش بشه .
یه انسان بیست ساله تو زندگیش به صورت نرمال باید درگیر چیا باشه؟
من حتی بلد نیستم معمولی زندگی کنم ، زنده باد آسیای غربی .
هدایت شده از ریشه در خاک؛
کاشکی اینجا دفنم کنن.
تو دنیایی زندگیم میکنیم که آدماش با اینکه میدونن سیگار بده بازم میکشن ، دیگه بقیه چیزا که بماند .
13 . فروردین
- نی‌نی -