هدایت شده از , Paradox ,
کنار پنجره تک و تنها تو هال نشستم
و منتظرم که موشک بیاد و جان فشانی کنم و بغلش کنم تا از اسیب به بقیه جلوگیری بشه و این شب صبح نشه.
*فردا دانشگاهه
اگه آدمایی که هیچ منطقی سرشون نمیشه ، خشکه مذهبیا ، متعصبا و کسایی که سعی نمی کنن فکر کنن رو از دنیا حذف کنیم خیلی خوب میشه .
یه خاطره از مدرسه دارم خیلی دوستش دارم . وقتی زنگ تفریحا میشستیم سر لپ تاپ و کار میکردیم یکی از بچه ها بود برامون داستانای اساطیری روم و یونان رو با طنز تعریف میکرد و واقعا اون تایما خیلی قشنگ بود✨
صبح که بیدار شدم فهمیدم دیشب خیلی صدا میومده ولی من هندزفری توی گوشم بود داشتم آهنگ گوش میکردم😂