eitaa logo
دانلود
و من ، کاش منم از دنیا حذف بشم .
یه خاطره از مدرسه دارم خیلی دوستش دارم . وقتی زنگ تفریحا میشستیم سر لپ تاپ و کار میکردیم یکی از بچه ها بود برامون داستانای اساطیری روم و یونان رو با طنز تعریف میکرد و واقعا اون تایما خیلی قشنگ بود✨
صبح که بیدار شدم فهمیدم دیشب خیلی صدا میومده ولی من هندزفری توی گوشم بود داشتم آهنگ گوش میکردم😂
هدایت شده از ویرگول؛
https://eitaa.com/diary6 Vampire diaries✨
من تو زندگیم با روابط اجتماعیم گند زدم .
هدایت شده از ریشه در خاک؛
بعضی اوقات شجاعت انجام کارهای انسان گونه رو ندارم، بعضی اوقات پاسخ سوالی که بارها در ذهنم سبک سنگینش کردم را بلند نمی‌گویم چون از گفتن جواب احمقانه‌ می‌ترسم، از دوچرخه سواری روی زمین ناصاف اجتناب می‌کنم چون از افتادن روی زمین و شکستن و زخم برداشتن خسته‌ام، تمام تلاشم را می‌کنم و اشک‌هام را به عقب می‌رانم چون از خراب کردن تصویرم در ذهن دیگران می‌ترسم، از دعوت کردن دیگران به رقابت می‌ترسم چون جرات باختن ندارم، دلم نمی‌خواهد وارد زمینه‌ای بشوم که قبلا در آن بهترین بودم چون ممکن است ورق برگشته باشد، شجاعت روبرو شدن با امکان ها رو ندارم، شجاعت رقصیدن نابلدانه رو ندارم، شجاعت اشتباه تلفظ کردن کلمات رو ندارم، شجاعت اعتماد کردن، شجاعت قدم برداشتن در مسیری که ممکن است از آن ناموفق بیرون بیایم، شجاعت گفتن چیزی که من را به تاریکی برد، شجاعت رها کردن، چنگ زدن، اعتراف کردن، فریاد زدن. و بعد از تمامی این‌ها، تمامی فرصت‌هایی که دود شدند و باد آن‌ها را با خود برد، بعد از اینکه رها گفت حتی از ترسیدن هم نترس، خودت رو بپذیر بعنوان یک انسان، دلم می‌خواهد بگویم زنده باد بازی کردن و بازنده شدن.
احساس میکنم توی زندان بودم یه نفر داره از بیرون میگه برام . هرچی هست خیلی عجیبه .
Diary
احساس میکنم توی زندان بودم یه نفر داره از بیرون میگه برام . هرچی هست خیلی عجیبه .
اینایی که رفتن ماه هرروز دارن از خودشون لایو میزارن مثلا دیروز از غذا خوردنشون گذاشته بودن . خیلیییی ناراحتم ):
من از اینکه الان بزننم و بمیرم نمی ترسم من از زندگی کردن بدون کسایی که دوستشون دارم میترسم .
این آتش بسه دقیقا مثل آتش بسای من و داداشمه
خیلی جالبه که ما اینترنت بین الملل نداریم و از خیلی از خبرها حتی داخلی محرومیم ولی این وسط خبر مرگ بازیگر هالیوود داره دست به دست میشه😂