eitaa logo
دانلود
احساس میکنم توی زندان بودم یه نفر داره از بیرون میگه برام . هرچی هست خیلی عجیبه .
Diary
احساس میکنم توی زندان بودم یه نفر داره از بیرون میگه برام . هرچی هست خیلی عجیبه .
اینایی که رفتن ماه هرروز دارن از خودشون لایو میزارن مثلا دیروز از غذا خوردنشون گذاشته بودن . خیلیییی ناراحتم ):
من از اینکه الان بزننم و بمیرم نمی ترسم من از زندگی کردن بدون کسایی که دوستشون دارم میترسم .
این آتش بسه دقیقا مثل آتش بسای من و داداشمه
خیلی جالبه که ما اینترنت بین الملل نداریم و از خیلی از خبرها حتی داخلی محرومیم ولی این وسط خبر مرگ بازیگر هالیوود داره دست به دست میشه😂
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو واینسادی یه نفره . . .
هدایت شده از تباه‌دونی
خب... الان این پیام حاوی تقدیمیه کاری که شما می‌کنید این پیام رو فوروارد می‌کنید یا حالا واجب هم نیست لینکتون رو تو این ناشناس همراه با سه ایموجی که فکر می‌کنید وایبتونه یا دوستش دارید قرار میدید کاری که من می‌کنم یه نقاشی با اون ایموجی‌ها و یه سحابی خوشگل موشگل تقدیمتون می‌کنم یا علی مدد https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_yel1f1&btn=تقدیمی
میخوام مشاور کنکور بشم دیگه
هدایت شده از کاش‌ابر‌بودم.
آدم‌هایی که با یک دست رانندگی می‌کنن و با اون‌یکی دستشون پرچم می‌گیرن>>>>>🥹