Diary
احساس میکنم توی زندان بودم یه نفر داره از بیرون میگه برام . هرچی هست خیلی عجیبه .
اینایی که رفتن ماه هرروز دارن از خودشون لایو میزارن مثلا دیروز از غذا خوردنشون گذاشته بودن . خیلیییی ناراحتم ):
من از اینکه الان بزننم و بمیرم نمی ترسم من از زندگی کردن بدون کسایی که دوستشون دارم میترسم .
خیلی جالبه که ما اینترنت بین الملل نداریم و از خیلی از خبرها حتی داخلی محرومیم ولی این وسط خبر مرگ بازیگر هالیوود داره دست به دست میشه😂
هدایت شده از تباهدونی
خب...
الان این پیام حاوی تقدیمیه
کاری که شما میکنید
این پیام رو فوروارد میکنید یا حالا واجب هم نیست
لینکتون رو تو این ناشناس همراه با سه ایموجی که فکر میکنید وایبتونه یا دوستش دارید قرار میدید
کاری که من میکنم
یه نقاشی با اون ایموجیها و یه سحابی خوشگل موشگل تقدیمتون میکنم
یا علی مدد
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_yel1f1&btn=تقدیمی
هدایت شده از کاشابربودم.
آدمهایی که با یک دست رانندگی میکنن و با اونیکی دستشون پرچم میگیرن>>>>>🥹